2024-04-27 15:47:03

بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 9 دقیقه
بهترین نرم افزار لوازم اداری
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، جزء مراکزی است که، از سال‌ها قبل فعالیتی مستمر و پیگیر در حوزه تولید انواع نرم‌ افزارهای باکیفیت حسابداری داشته و کامل‌ترین لیست نرم‌ افزارهای حسابداری را برای اصناف تولید کرده است. نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری، در ردیف پرکاربردترین نرم افزار حسابداری در پارمیس قرار داشته و کیفیتی عالی دارد. بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، در جایگاه بهترین نرم افزار حسابداری جهان قرار داشته و با داشتن امکاناتی خاص و ویژه به شما در مدیریت انبار در هر مکان و زمانی چه به صورت آنلاین و آفلاین کمک زیادی می‌کند.

از طرفی، به کمک این برنامه کاربردی امکان آگاهی از تعداد انواع کالاهای موجود در مغازه را داشته و اخطارهای لازم در مورد اتمام موجودی کالاهای مختلف موجود در فروشگاه برایتان ارسال می‌شود. بعلاوه، تولید اسناد حسابداری انبار به شکل خودکار را نیز از طریق بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری دارید.

همچنین، به کمک ویژگی‌هایی از جمله تعریف کردن مکان فیزیکی هر یک از کالاهای انبار، بارکد، سریال و شناور در انواع انبارها زمان لازم برای ارائه کردن خدمات پس از فروش کالاها و همین‌طور دسترسی داشتن به یک کالا را تا حد قابل ملاحظه‌ای کم می‌کنید. بعلاوه، امکاناتی از جمله قابلیت تعریف کردن انبار در تعداد بی‌نهایت، وصل شدن به انواع بارکدخوان و بانک کالای از قبل ‌تعریف شده جهت انواع کسب‌وکارها از جمله مواردی است که، به هر چه آسان‌تر شدن امور انبارداری و مکانیزه کردن فرآیند رهگیری و تعریف کالا در انبار کمک زیادی می‌کند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

در انواع کسب‌وکارهای رو به رشد و یا بزرگ و متوسط، یکپارچگی انواع واحدهای حسابداری، تولید و انبار به معنی مدیریت و حفظ بهینه جریان کاری در هر یک از واحدهای کسب‌وکار است.

بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، به کمک وصل شدن به قسمت‌های مختلف تولید، فروش، بازرگانی، سایت فروشگاهی و حسابداری، به شما در جلوگیری از ایجاد کردن گلوگاه‌ها در فروش، توزیع و تولید کالاها کمک کرده می‌کند.

به این ترتیب، از طریق ایجاد کردن هر چه بیشتر رضایت در مشتریان به‌وسیله تحویل دادن سر وقت تولیدات، خدمات و کالا به موفقیت‌های بیشتری در حوزه کاری خود دست پیدا کنید. در این نوشته، با معرفی بهترین نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری و ذکر مواردی از جمله امکانات آن همراه شما هستیم.

نرم‌ افزار لوازم اداری مناسب کدام زیرمجموعه‌های این صنف است؟

بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری، جهت صنوف مختلفی کاربرد دارد که، در ادامه شما را با اسامی این اصناف آشنا می‌کنیم.

  • تولید کننده‌های انواع مبلمان اداری
  • پارتیشن و قفسه‌سازی
  • پخش، فروش و تولید کاغذ
  • تولید کننده‌ها و فروشندگان انواع تجهیزات اداری
  • لوازم‌التحریرهای سراسر کشور

بهترین نرم افزار لوازم اداری

ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری

در این بخش، سعی در ذکر ویژگی‌هایی از بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری را داریم که، نشان دهنده هر چه عالی‌ترین بودن محصولات تولیدی در پارمیس است.

  • وصل شدن نرم‌ افزار لوازم اداری به فروشگاه اینترنتی

به کمک بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری، امکان همگام‌سازی خودکار مواردی از جمله گردش اشخاص، فاکتورها، اطلاعات کالاها و مشتریان را بین وب‌سایت و برنامه حسابداری دارید. از میان اطلاعات مربوط به اجناس می‌توان از رنگ، برند، سایز و موجودی نام برد. به کمک این ویژگی منحصربه‌فرد موجود در نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری، دیگر نیازی به انجام مجدد امور روتین همچون وارد کردن اطلاعات و داده‌ها به شکل دستی نیست.

  • کنترل کردن موجودی انبار مغازه لوازم اداری و انبارگردانی

از طریق نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، امکان تعریف کردن چندین انبار مختلف را آن هم به صورت کاملاٌ همزمان داشته و به راحتی در زمانی کوتاه می‌توانید موجودی کالاهای هر یک از انبارها را با دقتی بسیار بالا مدیریت و ثبت بفرمایید. اینگونه، احتمال مفقود شدن اجناس مغازه، اشتباهات انسانی در حین کار و حتی ثبت کردن چند سفارش تکراری به صفر رسیده و تمامی کارها با نظم خاصی جلو می‌روند.

  • مدیریت قوی مشتریان و محصولات مغازه لوازم اداری

در بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، به آسانی می‌توانید اجناس موجود در مغازه را در سیستم دسته‌بندی کنید. این کار می‌تواند براساس تعداد، وزن، برند و یا رنگ آن‌ها باشد. بعلاوه، با امکان درج اسامی مشتریان و همین‌طور سوابق خرید آن‌ها، صدور بن تخفیف برای این افراد در اوقات مختلف براساس تعداد دفعات خریدشان وجود دارد.

بهترین نرم افزار لوازم اداری

امکانات نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس

بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری، دقیقاٌ براساس نیازهای افراد مشغول به کار در این صنف مهم طراحی و سپس در دسترس مشتریان قرار گرفته است. در این بخش، قصد آشنایی شما را با شماری از امکانات این برنامه کاربردی برای فروشگاه لوازم اداری را داریم.

  • درج و محاسبه کردن هزینه‌های مغازه لوازم اداری

با توجه به لزوم شناسایی و تعریف کلیه هزینه‌های هر فروشگاهی و البته ثبت کردن آن، این قابلیت در بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری نیز گنجانده شده است. البته، در صورت تمایل می‌توانید گزارشاتی جزئی و کلی از کلیه کسری‌ها و هزینه‌ها را نیز تهیه کنید. از بین این هزینه‌های روزمره و ماهیانه معمول می‌توان هزینه انواع قبض تلفن، آب، برق و گاز، اجازه مغازه و مواردی از این قبیل را نام برد.

  • صدور هر دو فاکتور غیر رسمی و رسمی برای مشتریان

در ابتدا شاید این سؤال برایتان مطرح شود که، تفاوت بین فاکتور رسمی و غیر رسمی چیست؟ در جواب باید عرض کنیم که، فاکتور رسمی با احتساب ارزش افزوده و نوع غیر رسمی آن بدون این مورد برای مشتریان صادر می‌شود. نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری پارمیس، این امکان را برایتان فراهم می‌کند که، با توجه به شرایط خود و در صورت نیاز اقداماتی را برای صدور آن‌ها انجام بدهید.

به کمک این قابلیت در نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری، دیگر از شر محاسبه جداگانه ارزش افزوده بر روی هر کدام از فاکتورها خلاص می‌شوید. بعلاوه، این ویژگی موجود در نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری، به آسانی اطلاعات مربوط به صورت معاملات فصلی و همین‌طور گزارشی کامل و جامع از مالیات دریافتی از مشتریان را برایتان تهیه می‌کند.

  • کنترل حساب‌های فروشگاه لوازم اداری به کمک موبایل

با توجه به همه‌گیری استفاده از دستگاه‌هایی هوشمند مانند تبلت و موبایل، محبوبیت آن روزبه‌روز بالاتر می‌رود. اگر می‌خواهید در هر مکان و زمانی دسترسی‌تان به اطلاعات نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری قطع نشود، به کمک این قابلیت تعبیه شده بر روی سیستم نرم‌ افزاری، به آسانی و تنها با استفاده از گوشی اندروید خود هزینه‌ها و درآمدها را بررسی کرده و به گزارشات آنی و حساب‌ها دسترسی سریع و مستقیم دارید.

بعلاوه، بررسی فاکتورهای مشتریان نیز با استفاده از این امکانات پیشرفته، قابل انجام است. تمامی این موارد، کمک بزرگی به شما در گرفتن بهترین تصمیمات برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکارتان و از طرفی طرح برنامه‌ای عالی برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف می‌کند.

  • قابلیت اتصال نرم‌ افزار لوازم اداری به فروشگاه اینترنتی

در حال حاضر، شمار زیادی از فروشگاه‌های ارائه کننده انواع لوازم اداری، به جز فروش حضوری، در فضای مجازی نیز فعالیت داشته و ارسال اینترنتی محصول نیز دارند.

در نتیجه، پارمیس در طراحی بهترین نرم  افزار حسابداری برای لوازم اداری خود به این موضوع مهم توجه لازم را مبذول داشته و به این نیاز شما جامه عمل پوشانده است.

این برنامه کاربردی برای لوازم اداری، سعی در همراهی با فعالیت‌های آفلاین و آنلاین فروشگاه‌ها داشته و به راحتی تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های اینترنتی را به نرم‌ افزار حسابداری شما منتقل می‌کند.

  • برگزاری جشنواره‌های فروش لوازم اداری

برخی اوقات، فروشگاه‌ها در موقعیت‌های مختلف از جمله اعیاد نوروز، عید فطر و غیره جشنوارهای فروش راه می‌اندازند. هدف از انجام این کار، چیزی به جز کاهش موجودی اجناس کم‌فروش موجود در مغازه و صد البته ترغیب هر چه بیشتر مردم به خرید بیشتر نیست. اما راه اطلاع مشتریان از این تخفیفات و جشنواره‌ها چیست؟ شرکت پارمیس، در نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری خود امکانی را فراهم آورده تا از طریق ارسال پیامک زمان برگزاری جشنواره‌های فروش محصولات را به مشتریان اطلاع بدهید.

  • قابلیت سفارش‌گیری و امکان تولید همزمان

شمار زیادی از وازدکننده‌های لوازم اداری و همین‌طور عمده‌فروشی‌ها، اقدام به اخذ پیش سفارش‌هایی از فروشگاه‌ها می‌کنند که، به دلیل عدم تحویل کالاها، نمی‌توانند فاکتوری برای ارائه کردن به فروشگاه چاپ کنند. وجود گزینه‌ای تحت عنوان تولید هم‌زمان در بهترین نرم افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، امکان صدور فاکتور را برای این قبیل از سفارشات جهت فروشنده‌ها فراهم کرده است. به این ترتیب، فروشندگان امکان محاسبه و ثبت کردن اطلاعاتی از جمله بهای تمام شده کالای فروش رفته را داشته و به آماری دقیق از سفارشات دسترسی دارند.

  • ارائه گزارشی از مدیریت موجودی مغازه یا گردش جزئیات

دسترسی به آماری دقیق و کامل از موجودی هر یک از محصولات همراه با جزئیات آن از جمله رنگ، مدل و جنس از طریق گزارش گردش جزئیات امکان‌پذیر است. تمامی فروشنده‌ها، همواره با معضلی به اسم استعلام موجودی اجناس دست‌وپنجه نرم ‌می‌کنند. از طریق دسترسی به سیستمی عالی برای مدیریت موجودی به راحتی می‌توانید لیست محصولات درج شده در نرم‌ افزار را ویرایش کرده و یا حذف بفرمایید.

از طرفی، امکان افزودن تعداد نامحدودی از محصولات نیز به این برنامه حسابداری وجود دارد. اینگونه، به مراتب خدماتی باکیفیت‌تر و بهتر را به مشتریان فروشگاه ارائه کننده لوازم اداری خود را به مردم ارائه می‌دهید. بعلاوه، وجود آیتمی به نام نقطه سفارش در نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری پارمیس، این هشدار را به شما می‌دهد که با کاهش پرفروش‌ترین جنس خود به مثلا زیر 15 عدد، برای شارژ مجدد آن اقدام فرمایید.

  • امکان معرفی محصولات به صورت نامحدود و با ذکر جزئیات

در فروشگاه‌های لوازم اداری، محصولاتی متنوع در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به چشم می‌خورند. در نتیجه، باید اقداماتی را برای ثبت اطلاعات هر محصول همراه با جزئیات دقیق آن انجام دهید تا بدین ترتیب به آماری دقیق از محبوب‌ترین رنگ‌ها و محصولات، مقدار فروش هر کدام از محصولات و همین‌طور موجودی اجناس دسترسی داشته باشید.

پارمیس، با توجه به این شرایط اقدام به طراحی و تولید بهترین نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری جهت فعالان این صنف کرده است. بعلاوه، از طریق این برنامه می‌توانید حساب کاربری مجزا برای هر کدام از مشتریان ایجاد کنید و کلیه اطلاعات فروش و یا خرید آن‌ها را به همراه شماره تلفن آن‌ها را ثبت بفرمایید. دقت داشته باشید که، هدف از دریافت شماره تماس افراد، بکارگیری آن‌ها در انواع کمپین‌های تبلیغاتی و سعی در بازگشت و حفظ کردن مشتریان است.

  • تعریف کردن سطوحی متفاوت از قیمت

در بهترین نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری، قابلیتی گنجانده شده که از طریق آن می‌توانید اقداماتی را برای تعریف سطوح قیمت از جمله قیمت مصرف کننده، فروش به همکار و عمده‌فروشی انجام دهید. دقت داشته باشید که، امکان ایجاد تغییراتی در این قیمت‌ها در صورت افزایش قیمت‌های بازار برایتان وجود دارد.

  • محاسبه کردن بهای تمام شده اجناس آماده فروش

جهت تعیین کردن قیمت هر کدام از اجناس موجود در مغازه عرضه کننده انواع لوازم اداری، الزاماٌ باید به اطلاعاتی دقیق از بهای تمام شده اجناس خریداری شده دسترسی داشته باشید. نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس، این امکان را در اختیارتان قرار داده تا به کمک آن امکان اعمال درصدی مناسب از سود مطلوب را بر روی اجناس داشته باشید و سپس برای فروش آن‌ها اقدام کنید.

قیمت نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری پارمیس

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با قیمت نرم‌ افزار لوازم اداری ، بهترین راه تماس با واحد پشتیبانی پارمیس است. چرا که، با توجه به افزایش مداوم قیمت‌های اجناس و خدمات مختلف از جمله نرم‌ افزارهای حسابداری امکان افزایش در هزینه پرداختی برای این برنامه نیز وجود دارد. از طرفی، بسته به ویژگی‌های و افزونه‌های درخواستی جهت نصب بر روی نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری به مراتب قیمت آن نیز متفاوت است. نکته قابل توجه اینکه، شرکت پارمیس برای رفاه حال شما عزیزان همواره این برنامه کاربردی را با قیمتی مناسب و حتی رقابتی در قیاس با دیگر شرکت‌های تولیدی ارائه می‌کند.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس

جمع‌بندی

از حسابداری تحت عنوان عنصری مهم و اساسی در هر کسب‌وکاری یاد می‌شود که، بدون وجود آن هیچ شغلی درست پیش نمی‌رود. به همین دلیل، کلیه مجموعه‌های اقتصادی خود را ملزم به خرید و استفاده از انواع نرم‌ افزارهای حسابداری می‌دانند. از میان این نرم‌ افزارهای کاربردی می‌توان از نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری یاد کرد که، با داشتن قابلیت‌هایی خاص جایگاهی ویژه در بین مشتریان دارد. در صورت تمایل به خرید و راه‌اندازی این برنامه حسابداری، تیم پارمیس دموی رایگان آن را در دسترستان قرار داده که از طریق تکمیل داخل وب‌سایت امکان دریافت آن را دارید.

سؤالات متداول

نرم‌ افزار حسابداری لوازم اداری برای کدام صنوف مناسب است؟

تولید کننده‌های انواع مبلمان اداری، پارتیشن و قفسه‌سازی، پخش، فروش و تولید کاغذ، تولید کننده‌ها و فروشندگان انواع تجهیزات اداری، لوازم‌التحریرهای سراسر کشور اصنافی هستند که امکان استفاده از این نرم‌ افزار را دارند.

قیمت نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم ادارای پارمیس چقدر است؟

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با قیمت نرم‌ افزار حسابداری برای لوازم اداری، بهترین راه تماس با واحد پشتیبانی پارمیس است. چرا که، با توجه به افزایش مداوم قیمت‌های اجناس و خدمات مختلف از جمله نرم‌ افزارهای حسابداری امکان افزایش در هزینه پرداختی برای این برنامه نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید