2024-05-15 10:38:20

چگونه بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد را انتخاب کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

بحث پرداختی ماهیانه پرسنل، در تمامی محیط‌های کاری از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید با دقتی بالا براساس قوانین وزارت کار و در نظر گرفتن پورسانت، پاداش و عملکرد برای پرسنل مورد محاسبه قرار بگیرد. با توجه به این حساسیت‌ها، بکارگیری پلتفرمی در این رابطه جهت جلب رضایت هر چه بیشتر پرسنل سازمان، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. این پلتفرم، به شما کمک می‌کند تا کلیه پرداختی‌ها با اطمینان، کارایی و سرعت بالاتری صورت بگیرد.

در واقع، نرم افزار حقوق و دستمزد ، می‌تواند راه حلی قابل اعتماد و سریع جهت چالش‌های مدرن اجرای لیست حقوقی کارکنان یک شرکت ارائه دهد. به این معنا که، انتخاب یک سیستم عالی و با قابلیت‌های فراوان و قیمتی مقرون به صرفه، می‌تواند دقت و انطباق در زمان مدیریت هر چه بهتر ثبت مالیات و تقویم حقوقی کارکنان شرکتتان را به شما هدیه کند.

اما قبل از هر اقدامی برای خرید این برنامه، باید بدانید چگونه می‌توانید بهترین انتخاب را در این رابطه داشته باشید. در این نوشته، همراه شما هستیم تا با شناخت ویژگی‌های لازم در این ابزار کاربردی، بهترین انتخاب را در زمان خرید آن داشته باشید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد

6 ویژگی مهم بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد

اطلاع از ویژگی‌های برنامه حقوق و دستمزد، پیش از تهیه این برنامه از شرکتی معتبر و شناخته شده از الزامات است. در این بخش، 6 ویژگی مهم و کلیدی این پلتفرم کاربردی را برایتان نام برده و در رابطه با هر یک توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

  1. مدیریت حقوق و دستمزد

به کمک این اتوماسیون، می‌توانید حقوق تعطیلات، اضافه کاری، هزینه‌های پرسنل و پاداش‌های آن‌ها را محاسبه بفرمایید. بعلاوه، امکان چاپ چک‌هایی برای آن دسته از کارمندان که در سپرده‌های مستقیم ثبت نام نمی‌کنند نیز با استفاده از این پلتفرم وجود دارد. گزارشات مرتبط با حقوق پرسنل بدست آمده از طریق این نرم افزار، به آسانی قابلیت اجرا دارند.

  1. واریز مستقیم حقوق

امکان مدیریت سپرده‌های مستقیم تیم شما نیز از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم به شمار می‌رود که، در نوع خود قابل توجه است. به این ترتیب، پرداختی ماهیانه کارکنان به صورت خودکار و بدون هیچ دردسری پرداخت شده و احتمال بروز خطا نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.
  1. ردیابی زمان و حضور و غیاب

از دیگر ویژگی‌های برنامه محاسبه حقوق، می‌توان از قابلیت حفظ زمان و سوابق حضور و غیاب پرسنل سازمان نام برد. وجود این ویژگی، به قسمت منابع انسانی مجموعه، اجازه نگاه کردن به فعالیت‌های روزانه یا اجرا کردن گزارش‌های حقوق ماهیانه جهت مشاهده کلیه اطلاعات مرخصی پرسنل در طول زمان یا دوره پرداخت را می‌دهد.

  1. تهیه انواع فایل‌های قانونی

به کمک این پلتفرم، می‌توانید انواع فایل‌های قانونی همچون فرم‌های مالیاتی و حقوقی پرسنل را تهیه کنید. مورد مهم اینکه، هیچ اشتباه محاسباتی در این فایل‌ها وجود نداشته و به این ترتیب دیگر نگرانی از این بابت ندارید.

  1. دسترسی آسان هر کاربر به اطلاعات شخصی خود

سیستم حسابداری حقوق و دستمزد، الزاماً باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شده باشد که، هر یک از کاربران به راحتی بتوانند با آن کار کرده و به اطلاعات شخصی خود دسترسی داشته باشند. در واقع، وجود رابط کاربری ساده برای این سیستم از الزامات است.

  1. دقت بسیار بالای نرم افزار

از جمله مهم ترین ویژگی‌های نرم افزار جامع حقوق و دستمزد، می‌توان به دقیق بودن محاسبات در آن اشاره کرد. در صورت صحیح وارد کردن کلیه اطلاعات و عدم وجود مشکل در فرمول نویسی، این سیستم، بدون کوچکترین خطایی از عهده انجام کلیه محاسبات مالی شرکت به طور کامل بر می‌آید. پیشنهاد ما برای خوب کار کردن این برنامه مالی و ارائه بهترین خدمات به شما، به روزرسانی هر چند وقت یکبار آن است. این به‌روزرسانی‌ها، به برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات این پلتفرم کمک کرده و بازدهی آن را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

در حال حاضر، شاهد وجود انواع و اقسام نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد ، در بازار هستیم که، هر یک ویژگی‌های مختلفی دارند. قبل از هر اقدامی برای خرید این پلتفرم‌ها، از امنیت و قابلیت‌های آن اطلاعات کافی را کسب کنید. در نظر داشته باشید که، در صورت سرمایه گذاری هر چه بیشتر برای امور مالی شرکت خود، دیگر خبری از بروز مشکلات امنیتی و مالی همچون کلاهبرداری نیست. در نتیجه، همواره سعی کنید باکیفیت ترین و بهترین آن را برای خرید انتخاب بفرمایید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد

چگونه بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد را برای سیستم خود انتخاب کنیم؟

برای داشتن انتخابی درست در زمان خرید این برنامه، باید سوالاتی را از خود بپرسید. اولین مورد اینکه، آیا نرم افزار خریداری شده، قابلیت یکپارچگی به سیستم‌های فعلی شما را دارد یا خیر؟ این مورد بسیار مهم بوده و باید توجه لازم را به آن مبذول دارید.

مورد دوم اینکه، آیا استفاده از این برنامه چه برای مدیریت و چه کارکنان مجموعه آسان است؟ در واقع، طراحی نرم افزار انتخابی، باید به گونه‌ای که باشد که تمامی پرسنل و مدیر سازمان بدون داشتن دانشی خاص در حوزه حسابداری بتوانند به راحتی با تمامی بخش‌های کار کرده و قادر به ایجاد تغییراتی در اطلاعات شخصی خود باشند.

مورد سوم اینکه، آیا امکان پیکربندی آسان این سیستم جهت رفع نیازهای فعلی و آینده شما وجود دارد؟ در حقیقت، باید برنامه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که، قابلیت ارتقاء و پیشرفت را همگام با پیشرفت مجموعه در سال‌های آتی داشته باشد. مورد بعدی اینکه، آیا این سیستم با مشاغلی در اندازه کسب و کار شما سازگار است؟ در واقع، باید سیستمی را انتخاب کنید که، با اندازه شرکت شما تناسب داشته و با منابع و نیازهای شما هماهنگی دارد.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد

تاثیر استفاده از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد بر رضایت کارکنان

دیگر همه می‌دانید که، محاسبه پرداختی ماهیانه، جزء مهم ترین عملیات مالی برای کلیه سازمان‌ها محسوب می‌شود. چرا که، پرداخت به موقع و دقیق آن، ارتباطی مستقیم با عملکرد و روحیه پرسنل مشغول به کار در مجموعه دارد. استفاده از برنامه محاسبه حقوق و دستمزد، به سازمان شما کمک می‌کند تا پرداخت‌های خود را با اطمینان، کارایی و سرعت بیشتری انجام دهند تا بدین ترتیب هم پرسنل رضایت داشته باشند و هم در وقت و انرژی مدیران منابع انسانی صرفه جویی شود.

از طرفی، به دلیل عدم بروز هر گونه خطایی در محاسبه پرداختی ماهیانه، دیگر پرسنل شکایتی از بابت رخ دادن اشتباه در محاسبات حقوق خود ندارند. نتیجه تمامی موارد مذکور، چیزی به جز رضایت پرسنل از عملکرد حسابدار مجموعه نیست.

جمع‌بندی

در این مطلب، با ذکر اطلاعاتی همراه شما بودیم که، برای انتخاب بهترین پلتفرم مورد نیاز برای محاسبه پرداختی ماهیانه کارکنان سازمان خود به آن‌ها نیاز مبرمی دارید. شرکت پارمیس، با تولید بهترین و کاربردی ترین اتوماسیون موجود در این رابطه، به پیشرفت کاری شما کمک شایان توجهی کرده و بهترین گزینه موجود را راهی بازار کرده است.

برنامه‌ای با قابلیت‌های فراوان که، به راحتی پاسخگوی نیازهای حال و آینده شما مدیران شرکت‌هاست. از میان امکانات متنوع و کاربردی موجود در این اتوماسیون، می‌توان از تعریف کردن محل خدمت و چارت سازمانی به شکل ساختار درختی، معرفی انواع ماموریت‌های روزانه، ساعتی و غیره بدون هیچ گونه محدودیت و همین‌طور انواع فیش حقوقی پیمانکاری، کارمزد، روزانه و عادی نام برد.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس

سوالات متداول

چند ویژگی مهم نرم افزار حقوق و دستمزد کدام‌هاست؟

از میان این ویژگی‌ها می‌توان به مدیریت حقوق و دستمزد، واریز مستقیم حقوق، ردیابی زمان و حضور و غیاب، تهیه انواع فایل‌های قانونی، دقت بسیار بالای نرم افزار و دسترسی آسان هر کاربر به اطلاعات شخصی خود اشاره کرد.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد چیست؟

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد، محصول تولید شده در مجموعه پارمیس بوده که امکانات و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید