2024-05-20 01:37:28

پرداخت وام 200 و 400 میلیونی با سود 5 درصد بانک رسالت | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
پرداخت وام 200 و 400 میلیونی با سود 5 درصد بانک رسالت | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

از آنجایی‌که، ارائه کلیه خدمات در بانک رسالت به صورت اینترنتی صورت گرفته و نیازی به مراجعه حضوری ندارید، دیگر خبری از انتظار در صف‌های طولانی بانک و اتلاف وقت نیست. از این جهت، افراد زیادی در فکر دریافت وام از بانک رسالت هستند. علی‌رغم آسان بودن وام گرفتن از این بانک، واریز مبلغ وام به حساب شما حداقل چند روزی زمان می‌برد.

وام را می‌توان از جمله ترفندهای جهان اقتصاد جهت ایجاد رفاه و آسایش برای مردم به شمار آورد و در حال حاضر، از جمله راهکارهایی اساسی برای تأمین نقدینگی لازم جهت انجام امور مختلف مردم محسوب می‌شود. کلیه افراد، از جمله مسکن‌جویان، کارآفرینان، زوج‌های جوان و صاحبان مشاغل و در مجموع هر فرد مایل به ایجاد تحولی در حوزه تحصیلی و شغلی خود، امکان بهره‌مندی از وام بانکی تحت عنوان وجه کمکی را دارد.

چند روز پیش، مدیرکل وقت بازسازی بنیاد مسکن و معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن جناب آقای مجید جودی، خبر از ارائه پیشنهاد وام 400 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به کمیسیون مسکن و عمران هیأت دولت آن هم با نرخی برابر با 5 درصد را دادند. خبر خوش اینکه، با توجه به نظر مساعد وزیر راه و شهرسازی در این رابطه، احتمال مورد موافقت قرار گرفتن آن وجود دارد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

براساس اظهارات مجید جودی، در صورت به تصویب رسیدن طرح تسهیلات 400 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی، روستاییان و کلیه افراد متقاضی، امکان دریافت مابه‌التفاوت آن را دارند. وام مذکور، بازپرداختی طولانی‌مدت داشته و با نرخ سود پنج درصد ارائه می‌گردد. در نتیجه، روستاییان بدون انتظار برای دریافت این تسهیلات، اقدام به بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای خود کرده و مابه‌التفاوت و مابقی آن خدمتشان واریز می‌شود.

 دومین وام پرداختی از طرف بانک رسالت، وامی 200 میلیون تومانی است که، زمان بازپرداخت آن حداقل 12 و حداکثر 60 اعلام شد. از طرفی، برای دریافت این وام، نیاز به ضامن بوده و فرد متقاضی نیاز به داشتن حساب بانکی فعالی در بانک قرض‌الحسنه رسالت دارد. برای دریافت این وام، الزامآٌ باید از طریق مراجعه به اپلیکیشن آی‌کاپ و در ادامه اینترنت بانک رسالت اقدامات لازم را انجام دهید. کارمزد اعلامی برای این مبلغ وام، دو درصد بوده که، در نخستین ماه بعد از اختصاص آن به فرد متقاضی، از حساب وی کم می‌گردد. از دیگر شرایط دریافت این وام، می‌توان از نداشتن سابقه چک برگشتی نام برد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

5 پاسخ
  1. زنده باد 🙏
    خدا خیرتون بده که اطلاع رسانی کردین 🤲

  2. یعنی الان میتونیم وام۲۰۰میلیونی بگیریم؟!چجوریه؟!

    1. درود بر شما
      با مراجعه به شعب بانک رسالت، در صورت داشتن شرایط دریافت وام، حتما میتونید وام دریافت کنید.
      موفق باشین

      1. اکثرا اینجوریه که باید چند صد میلیون پول توی حسابت بزاری برای چند ماه تا بهت یه وام بدن. خوب اگر اینقدر پول داشتیم که دنبال وام نبودیم

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید