2024-04-27 14:03:11

دریافت وام 300 میلیونی بانک مهر با کارمزد چهار درصد | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
دریافت وام 300 میلیونی بانک مهر با کارمزد چهار درصد | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

هر یک از اشخاص حقوقی که مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند در صورت داشتن حساب و میانگین مناسب، می‌توانند وام 300 میلیونی دریافت کنند. در این طرح قرض‌الحسنه که مهریار نام دارد، خبری از سود بالا نیست. گذشت حداقل یک ماه از میانگین حساب در یکی از شعب بانک مهر، برای افراد مایل به دریافت این تسهیلات الزامی است. نرم افزار حسابداری پارمیس

از طرفی، تنها افرادی می‌توانند این وام را دریافت کنند که، معرفی آن‌ها از طرف شرکت طرف‌حساب بانک مهر ایران انجام شده باشد. کارمزد اختصاص یافته به این تسهیلات، تنها چهار درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه در نظر گرفته شده است.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

بعلاوه، اشخاص حقوقی مایل به اخذ این تسهیلات، الزاماٌ باید برای ارائه چک، جواز کسب و اساسنامه به بانک مهر ایران اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت دریافت حداکثر مبلغ وام، هر ماه موظف به پرداخت هشت میلیون و 857 هزار و 196 تومان قسط هستید. از طرفی، کل مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان سود این تسهیلات، معادل هجده میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. با این تفاسیر، می‌توان مجموع نرخ سود و رقم این وام را برابر با 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان اعلام کرد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها

هدف از راه‌اندازی بانک قرض‌السنه مهر ایران، گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و هر چه عمیق‌تر شدن این سنت در ایران و مبانی و معارف دین اسلام اعلام شده است. مجموعه‌ای که، از سال 1387 تا به حال، مشغول ارائه خدمات مجاز بانکی به مشتریان خود بوده و در این زمینه موفق عمل کرده است.

باید عرض کنیم که، در حال بانک مهر ایران در حال حاضر دارای 504 شعبه فعال در سراسر کشور بوده که، از بین این شعبات 314 واحد از آن‌ها در شهرستان‌ها واقع شده است. در این بین، شمار خودپردازهای آن نیز معادل 1217 بوده که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌کنند.

زیر سیستم‌های یکپارچه استار
2 پاسخ
  1. با سلام خدمت شما این برنامه بسیار برنامه حسابداری خوبی میباشد بنده با نرم افزار های حسابداری کار کردم در ارگانهای دولتی برنامه پارمیس از نظر برنامه های حسابداری بسیار جامع وکامل و بی عیب نقص میباشد البته خیلی رو این برنامه کار شده البته بسیار تبریک و آفرین احسنت که چنین برنامه حسابداری جامع را نوشته اند البته بنده فکر میکنم که خود ایشان یک حسابدار بوده و یا هستند چرا که از نقاط ریز حسابداری مورد استفاده و یا به نوعی تمامیت موانع و اشکالاتی که در مواقع ثبت اسناد و یا بررسی اسناد امکان پیش آمدن وجود دارد را ایشان پیش بینی و رفع کردن احسنت البته من باید بگویم اکثر ارگان های دولتی در ایران از برنامه بسیار حجیم همکاران سیستم استفاده می‌کنند که خیلی گستردگی دارد اما هزینه خرید برنامه گاهی 7تا8 میلیارد تومان یا در بازار امروز حتی بیشتر هم میباشد تازه یک برنامه جامع نیست و کاربر استفاده کننده همکاران سیستم حتما بایدکارشناس حسابداری و با تجربه حسابداری بالا از نرم افزار را داشته باشد تا بتواند با آن نرم افزار حسابداری کار کند امابرنامه پارمیس برعکس البته از دیدگاه بنده اگرکسی دیپلم داشته باشد می‌تواند با این برنامه کار کند لهذا نقطه ضعف برنامه در اینجاست که با وجود این برنامه.. خیلی از مدیران شرکت‌های خصوصی که دارای سواد دانشگاهی هستند با کمی حوصله و هوش دیگر به حسابدار نیاز ندارند واین عمل به. نوعی در آینده به عزیزان ما که در دانشگاه ها و آموزشگاه دولتی یا خصوصی درحال اشتغال به تحصیل در رشته های حسابداری و یا امورات مال هستند آسیب خواهد زد. (البته این انتقاد یک انتقاد دو وجه ای میباشد) به امید روزهای بهتر و عالی تر، باتشکر ازشما که وقت گذاشته و نظرات این بنده حقیر را بازدید کرده و مورد مطالعه قرار می دهید، وبا تمام وجود ازشما عزیزان کمال تشکر را داشته ودارم ارادتمند شما یوسف کاویان//& تمام

    1. سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی شما پارمیسی عزیز

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید