2024-05-15 10:20:44

بهترین نرم افزار پخش مویرگی را از پارمیس بخواهید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
بهترین نرم افزار پخش مویرگی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به وجود آوردن زیرساخت‌های لازم جهت شکل‌دهی به شبکه مشتریان و فروش، از جمله موارد بسیار مهم و ضروری برای کلیه مجموعه‌های اقتصادی، بازرگانی و تولیدی جهت رسیدن به سودی قابل توجه در کسب‌و‌کار و رسیدن به موفقیت است. از طرفی، بهره‌وری توزیع و تولید با ایجاد کردن حاشیه سود بالاتر و نقدینگی، به حفظ کسب‌و‌کارها در برابر عوامل مخرب بیرون از محیط داخلی شرکت همچون تنش‌های موجود در بازار کمک زیادی می‌کند.

برنامه پخش مویرگی، به مکانیزه کردن فرآیند ارتباط با مصرف کننده‌ها، فرآیند فروش و همین‌طور جریان توزیع کالا کمک زیادی کرده و آن را تسهیل می‌کند. بعلاوه، به کمک این پلتفرم، می‌توان هزینه‌های زنجیره تامین را تا حد قابل توجهی کم کرد.

در این نوشته، با معرفی بهترین نرم افزار پخش مویرگی پارمیس همراه شما عزیزان هستیم.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی و پشتیبانی از پخش سرد و پخش گرم

این اتوماسیون، از دو روش عمده سرد و گرم برای توزیع محصولات کارخانه استفاده می‌کند. در حالت اول، فروشنده یا همان ویزیتور، از طریق همراه داشتن محصولات به طرف محل مشتریان رفته و کلیه امور تحویل کالا، دریافت سفارش و ویزیت را به صورت همزمان جلو می‌برد. اگر کالاهای شما نیز از نوع پر مصرف و یا دارای تاریخ انقضاء کوتاه است، این روش می‌تواند برایتان کاربردی باشد. به طور مثال، در صورتی که در حوزه تولید محصولات لبنی فعالیت دارید، استفاده از این شیوه را به شما توصیه می‌کنیم. از میان مزایای این روش، می‌توان به دریافت محصولات در همان لحظه و عدم نیاز به انتظار اشاره کرد.

در حالت دوم، جریان دریافت سفارش و تحویل دادن کالاها به وسیله دو نفر و طی دو مرحله کاملاً جداگانه صورت گرفته و تنها برای اجناس فاقد تاریخ مصرف مناسب است. مثلاً، به عنوان مدیر عامل یک شرکت لوازم خانگی می‌توانید از این شیوه استفاده بفرمایید. در این روش، بازاریاب یا ویزیتور شرکت توزیع کالا، به نزد مشتریان رفته و بعد از معرفی کامل و دقیق محصول، اقدام به ثبت کردن سفارش آن‌ها می‌کند. اما در این شیوه، کالا در همان لحظه تحویل مشتری داده نمی‌شود. در واقع، مامور توزیع طی روزهای آینده زحمت تحویل آن به مشتریان را می‌کشد. هزینه این روش، در قیاس با شیوه گرم کمتر است.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس چه زیر سیستم‌هایی دارد؟

دو زیر سیستم پارمیس اسمارت و سازمان همراه زیر سیستم‌های برنامه مدیریت فروش مویرگی را شامل می‌شوند. از اولین مورد، جهت ثبت کردن تراکنش برای بازاریاب‌ها استفاده می‌شود. اما کاربرد سازمان همراه، برای ثبت سفارش محصول توسط مشتریان است.

سیستم پخش مویرگی و امکان رصد دقیق عملکرد بازاریابان و پخش کنندگان

در نرم افزار توزیع مویرگی، برنامه‌ای تعبیه شده که، از طریق آن می‌توان مسیر حرکت بازاریاب‌ها را از مکانی به مکان دیگر به صورت دقیق چک کرد و بر روی آن نظارت داشت.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

برنامه توزیع مویرگی و امکان اتصال به سامانه مودیان

شاید این روزها، چیزهایی در رابطه با صورتحساب‌های الکترونیک، پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان به گوشتان خورده باشد. در همین راستا، سازمان امور مالیاتی، اقدام به راه اندازی سامانه مودیان جهت ایجاد شفافیت در نظام مالیاتی کرده است. از طریق شفافیت در اقتصاد کشور، می‌توان از فرار مالیاتی جلوگیری کرد و رضایت بیشتری را برای مودیان مالیاتی به بار آورد.

سیستم توزیع مویرگی، به سادگی قابلیت اتصال به سامانه مودیان را دارد. فقط شما مشتری عزیز باید بعد از خرید این اتوماسیون از پارمیس، ماژولی را نیز خریداری کرده تا این قابلیت برایتان فعال شود و به سادگی بتوانید برای ثبت و صادر کردن فاکتور و سند اقدام کنید.

نرم افزار مویرگی و امکان اتصال به سامانه پیامکی

جهت استفاده از سامانه پیامکی، کافیست بعد از خرید سیستم توزیع مویرگی از شرکت نرم افزاری مورد نظر، ماژولی را نیز خریداری کنید. این ماژول قابلیت اتصال به برنامه توزیع مویرگی را دارد. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی برای مشتریان و بازاریاب‌های خود پیامک ارسال فرمایید.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

سیستم پخش مویرگی پارمیس و تاثیر آن بر موفقیت شرکت‌های پخش و توزیع مویرگی

کسب و کارهای کوچک و بزرگ، همواره با مشکلات زیادی در حوزه صنعت توزیع روبرو هستند. شفافیت در امور مالی و حسابداری ، اصلی ترین رکن در بازاریابی به شمار می‌رود. سیستم توزیع مویرگی ، پلتفرمی است که، نظم خاصی به بخش توزیع در هر کسب و کاری می‌دهد تا کلیه تولید کننده‌ها بتوانند محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در دسترس مصرف کننده‌های نهایی و مشتریان گذاشته و به رقابتی تنگاتنگ در بازار کار بپردازند.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس و تاثیر استفاده از آن بر صرفه جویی در وقت و هزینه

استفاده از این اتوماسیون کاربردی، می‌تواند به صرفه جویی در هزینه و زمان شما کمک شایان توجهی کند. چرا که، دیگر مجبور به صرف وقت زیادی برای ثبت اسناد، فاکتورها و پیش فاکتورها نبوده و تمامی این امور در زمانی کوتاه از طریق این ابزار برایتان انجام می‌شود.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس چه امکاناتی دارد؟

در این ابزار، امکانات و قابلیت‌های چشمگیری گنجانده شده که، به شما در جهت کارایی و استفاده هر چه بهتر از آن کمک زیادی می‌کنند. در ادامه، با ذکر بخشی از امکانات خاص و منحصر به فرد این پلتفرم در خدمت شما هستیم.

  • قابلیت ثبت دقیق شیفت کاری ویزیتورهای شرکت بازاریابی مویرگی
  • امکان ثبت کردن رسیدهای مربوط به انبار شرکت و انواع حواله‌های صادر شده توسط شرکت توزیع مویرگی
  • قابلیت ثبت کردن تمامی سفارشات دریافتی توسط بازاریاب‌ها از مشتریان و فرستادن آن‌ها به پلتفرم
  • امکان ثبت کلیه درخواست‌های اجناس از طرف مشتریان

سیستم پخش مویرگی پارمیس چه گزارشاتی دارد؟

یکی از قابلیت‌های ضروری در نرم افزار مدیریت فروش مویرگی، تولید و ارائه گزارشاتی دقیق و به‌روز است. در این پلتفرم از شرکت پارمیس نیز می‌توانید این قابلیت را پیدا کنید. از میان این گزارش‌ها می‌توان از گزارش فروش هر کدام از بازاریابان مجموعه، سود و زیان اجناس به دو صورت تجمیعی و ریز و همین‌طور بهترین مشتریان و بازاریاب‌ها یاد کرد.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

برنامه پخش مویرگی پارمیس چه مزایای دارد؟

از جمله مزایای قابل توجه نرم افزار پخش مویرگی پارمیس، می‌توان از کمک به مدیران فروش جهت مدیریت و صدور فاکتورهای فروش و همین‌طور اعمال مدیریتی قوی بر روی ارسال کالاها و تهیه سندهای حسابداری و گزارشات مختلف در زمانی بسیار کوتاه نام برد. به این ترتیب، این افراد امکان صرف وقت بیشتری را بر روی تعیین اهداف فروش محصولات تولیدی خود دارند. بعلاوه، مدیران فروش به کمک پلتفرم پارمیس استار، می‌توانند از یکی از دو روش زیر سیستم اطلاع رسانی و یا یکپارچه و متصل مانند سازمان همراه، پورتال تحت وب و یا پارمیس اسمارت، اقدامات لازم را برای صدور پیش فاکتور به صورت آنلاین، بررسی موجودی کالاها در زمانی کوتاه و مدیریت انبار انجام دهند.

بعلاوه، سازمان همراه پارمیس، قابلیت ایجاد کاتالوگ آنلاین را برای سازمان شما دارد. فایده استفاده از این پلتفرم این است که، با توجه به زمان کم بازاریابان برای هر یک از مشتریان این افراد می‌توانند به سادگی و به وسیله بستر خلاقانه و نوین سازمان همراه پارمیس امکان اتصال به سیستم مدیریت فروش مویرگی را به صورت مستقیم داشته باشند. به این ترتیب، پیگیری و ثبت کردن سفارشات برای آن‌ها به سادگی انجام می‌شود. حتی مشتریان می‌توانند صورتحساب خرید خود را مشاهده کرده و به شما تیکت بزنند.

نرم‌افزار حسابداری پارمیس

جمع بندی

در این نوشته، سعی در معرفی و ارائه اطلاعات لازم در رابطه با نرم افزار مدیریت فروش پارمیس را برای شما عزیزان داشتیم. در صورت نیاز به شناخت هر چه بیشتر برنامه مدیریت فروش، می‌توانید شماره تماس مجموعه را شماره گیری کرده تا تیم فروش پارمیس تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند. باید عرض کنیم که، این اتوماسیون همراه با پشتیبانی یکساله خدمت شما عرضه می‌شود تا از مزایای آن بهره ببرید.

سؤالات متداول

بهترین نرم افزار پخش مویرگی کدام است؟

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس را می‌توان بهترین برنامه تولیدی در این رابطه دانست. چرا که، امکاناتی خاص در آن تعبیه شده و سرعت انجام کارها را برایتان تا حد قابل توجهی بالا می‌برد.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس چه زیر سیستم‌هایی دارد؟

دو زیر سیستم پارمیس اسمارت و سازمان همراه زیر سیستم‌های این برنامه مدیریت فروش مویرگی را شامل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید