2024-05-03 11:49:44

حریم خصوصی کاربران پارمیس همراه

اپلیکیشن پارمیس همراه ،‌ محصولی است که قابلیت‌های حسابداری شخصی و مدیریت مالی را به کاربر ارایه می‌کند. ما در پارمیس همراه تلاش می‌کنیم تا از داده‌هایی که نزد ماست حفاظت کنیم. «سیاست حریم خصوصی» با این هدف در این سند تشریح می‌شود تا شما به طور کامل آگاهی پیدا کنید که پارمیس همراه از کاربران خود چه داده‌هایی دریافت می‌کند.

روزآوری سند سیاست‌های حریم خصوصی پارمیس همراه، با هدف ارايه پاسخی روشن به حساسیت‌های قابل درک جامعه‌ی کاربران‌مان صورت گرفته است. رعایت حقوق و قواعد حریم خصوصی کاربران از ابتدای تولد پارمیس همراه مورد توجه بوده است. از این‌رو داده‌های سرعت و موقعیت همواره به صورت ناشناس نگهداری شده‌اند.

آنچه در متن «سیاست حریم خصوصی» مطالعه خواهید کرد:

  1. مقدمه
  2. حساب کاربری
  3. چه اطلاعاتی برای پارمیس همراه ارسال می‌شود؟
  4. چه اطلاعاتی از کاربر پارمیس همراه به بقیه کاربران نمایش داده می‌شود؟
  5. حذف حساب کاربری
  6. ایمنی دسترسی به اطلاعات کاربران

۱. مقدمه

کاربران برای استفاده از حسابداری شخصی پارمیس همراه، نیازمند ورود و یا ثبت هیچ‌گونه اطلاعات هویتی نیستند. تنها در صورت نیاز به «ذخیره اطلاعات بر روی سرور» در پارمیس همراه و با هدف «امنیت و حفظ داده های مالی» کاربر می‌تواند با شماره تلفن همراه و یا ایمیل در پارمیس همراه لاگین کند. حتی در صورت لاگین نیز به جز ایمیل و یا شماره‌ی تلفن همراه، نیاز به ثبت هیچ نوع اطلاعات هویتی دیگری نیست.

۲. حساب کاربری

با نصب پارمیس همراه، یک عدد به کاربر اختصاص داده می‌شود. این عدد مربوط به «شناسه‌ی کاربری». کلیه اطلاعات و داده های مالی کاربران در قالب یک فایل پشتیبان در سرور های پارمیس همراه جهت امنیت اطلاعات کاربران ذخیره می شود و به این شناسه مرتبط می‌شود. این عدد در طول زمان استفاده از پارمیس همراه بدون تغییر است. اگر کاربر با ایمیل یا شماره‌ی همراه خود وارد پارمیس همراه شود، «شناسه‌ی کاربری» به «حساب کاربری» مرتبط خواهد شد. در ادامه‌ی این سند از این شناسه با عنوان «شناسه‌ی کاربری» نام خواهیم برد.

برای استفاده از پارمیس همراه نیاز به ثبت‌نام نیست و تمامی سرویس‌های مرتبط با حسابداری شخصی صرفا با نصب پارمیس همراه و بدون ورود قابل استفاده است. ورود به پارمیس همراه تنها برای ذخیره‌ی داده های مالی ثبت شده و جهت حفظ امنیت و بک آپ گیری در سرور های پارمیس همراه مورد نیاز است.

۳. چه اطلاعاتی برای پارمیس همراه ارسال می‌شود؟

حساب کاربری

همان‌طور که در بخش ۲ اشاره شد، با نصب پارمیس همراه یک «شناسه‌ی کاربری» تصادفی به شما اختصاص داده می‌شود. فایل های بک آپ ذخیره شده در سرور های پارمیس همراه به این شناسه مرتبط می‌شود. این شناسه همچنین به شناسه‌ی گوشی شما نیز متصل می‌شود. در صورتی که بخواهید بر روی دستگاه‌های دیگر به داده‌های شخصی خود و سوابق مشارکت دسترسی داشته باشید، می‌توانید وارد پارمیس همراه شوید. در این صورت «شناسه‌ی کاربری» به «حساب کاربری» متصل خواهد شد. به این ترتیب بر روی دستگاه‌های مختلف و در صورت ورود به حساب کاربری، به فایل های پشتیبان خود دسترسی خواهید داشت.

  1. نام و نام خانوادگی، نشانی رایانامه، شماره تلفن

  1. دسترسی به حافظه

به منظور ذخیره سازی فایل های بک آپ در حافظه داخلی گوشی کاربر بدون نیاز به ثبت نام و لاگین دسترسی به حافظه ضروری است و این دسترسی کاملا طبق استاندارد ها و چهارچوب اندروید صورت پذیرفته و پارمیس همراه به هیچ یک از فایل های موجود در حافظه کاربر دسترسی نخواهد داشت.

  1. دسترسی به پیامک ها

یکی از کاربردی ترین ویژگی های پارمیس همراه به منظور راحتی ثبت تراکنش های روزمره توسط کاربران ویژگی خوانش تراکنش های بانکی از طریق پیامک های ارسالی توسط بانک ها است، در نتیجه جهت استفاده از این ویژگی نیاز است که پارمیس همراه به پیامک های بانکی کاربر دسترسی داشته تا به محض دریافت پیامک بانکی کاربر به راحتی بتواند تراکنش مربوط به آن را ثبت کند. شایان ذکر است که تمام تلاش پارمیس همراه این است که پیامک های غیر بانکی شناسایی نشوند و این امکان نیز وجود دارد تا در صورت خطا و شناسایی پیامک های غیر بانکی، کاربران بتوانند آن را گزارش کرده و و توسط تیم فنی پارمیس همراه اصلاح گردد.

همچنین در صورت عدم نیاز به این ویژگی کاربران می توانند از صفحه مدیریت دسترسی ها، دسترسی به پیامک های بانکی را فعال یا غیر فعال کنند.

لازم به ذکر است کاربرانی که تلفن همراهشان سیستم عامل اندروید دارد، می‌توانند با ارائه دسترسی به پیامک‌های بانکی، تراکنش‌های بانکی را در پارمیس به صورت اتوماتیک داشته باشند اطلاعاتی که از پیامک ها ذخیره می شوند عبارتند از: نام بانک، مانده موجودی، مبلغ تراکنش، زمان تراکنش و شماره حساب یا کارت مربوط به تراکنش. در مورد تلفن‌های همراه با سیستم عامل iOS ، کاربر نمی‌تواند به تراکنش‌هایش به صورت اتوماتیک دسترسی داشته باشند و لازم است آن را به صورت دستی وارد کند.

  1. دسترسی به اطلاعات تماس

برای استفاده‌ی اختیاری از بخش تعریف اعضا در پارمیس دسترسی به اطلاعات تماس نیاز است.

۴. چه اطلاعاتی از کاربر پارمیس همراه به بقیه کاربران نمایش داده می‌شود؟

امنیت اطلاعات کاربران همواره برای پارمیس همراه با اهمیت بوده و ما تمام تلاش خود را جهت حفظ امنیت داده های مالی کاربران به کار خواهیم برد. در این راستا هیچ اطلاعاتی از کاربران از قبیل تراکنش ها،اسناد حسابداری و به طور کلی هیچ داده مالی از کاربران در پارمیس همراه به کاربران و یا سازمان دیگری نمایش داده نخواهد شد و امنیت اطلاعات کاربران توسط پارمیس همراه تضمین شده است

۵. حذف حساب کاربری

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، کاربر می‌تواند برای دسترسی همیشگی به فایل های بک آپ خود با ایمیل یا شماره‌ی موبایل وارد پارمیس همراه شود. فایل های بک آپ و فایل های اکسل و پی دی اف ذخیره شده به این «شناسه‌ی کاربر» و در نتیجه به «حساب کاربر» متصل است.

کاربرانی که در پارمیس همراه لاگین کرده‌اند در هر زمان می‌توانند حساب کاربری خود را به صورت کامل حذف کنند. به این منظور باید به آدرس …. مراجعه کرده در بخش تنظیمات گزینه‌ی «حساب کاربری» را انتخاب کننو با وارد کردن شماره همراه خود اقدام به حذف حساب کاربری خود کنند.

در این صورت کلیه فایل های بک آپ، فایل های اکسل و پی دی اف مرتبط به حساب کاربری حذف خواهد شد و هیچ سابقه‌ای از «حساب کاربری» باقی نخواهد ماند.

۶. ایمنی دسترسی به اطلاعات کاربران

پارمیس همراه به اعتماد کاربرانش به این پلتفرم افتخار می‌کند و در راستای ایمن نگه‌داشتن اطلاعات کاربران خود نیز همه تلاش‌ خود را به کار می‌گیرد. در تیم پارمیس همراه نیز، دسترسی به داده‌ها متناسب با مسئولیت و تخصص تعیین شده و در هر بخش اشخاص محدود به داده‌های آن بخش دسترسی دارند. همچنین ما با به‌روز نگه‌داشتن سرویس‌ها و زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در پارمیس همراه تمام تلاشمان را می‌کنیم که سرویس‌هایمان را تا حد ممکن در برابر خطرات احتمالی ایمن کنیم. همچنین به شکل دوره‌ای، توسط شرکت‌های متخصص روی پارمیس همراه تست نفوذ انجام می‌دهیم تا در صورت یافتن رخنه‌های امنیتی سریعا آن‌ها را برطرف کنیم.

اطلاعات ذخیره شده‌ کاربران به هیچ عنوان در اختیار شرکت‌ها، موسسه‌ها و دولت‌ها قرار نخواهد گرفت و تنها در صورت وجود حکم دادگاه، صرفا داده‌هایی نظیر سوابق تراکنش ها، قابل ارایه خواهد بود.

شایان ذکر است در طی 10 سال فعالیت حسابداری شخصی پارمیس همراه، تاکنون هیچ درخواست رسمی یا غیر رسمی از سوی مراجع، سازمان و یا دولت‌ها برای دریافت اطلاعات ذخیره شده کاربران از پارمیس همراه نشده است. با این حال پارمیس همراه در آینده نزدیک با ایجاد صفحه جدید «گزارش شفافیت»، دریافت این درخواست‌ها و پاسخ خود مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش درخواست‌ها را به کاربران گزارش می‌دهد.

در صورتی که این سند به سوالات شما پیرامون «حریم خصوصی» پاسخ نداده است، با ایمیل Mobileacc@Parmisit.com مکاتبه کنید تا به شما پاسخ دهیم و در صورت نیاز، موضوع مطرح شده را به این صفحه نیز اضافه کنیم.

call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید