2024-03-19 06:07:09

حسابداری پارمیس همراه، اپلیکیشن برگزیده نهمین جشنواره وب و موبایل ایران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 حسابداری پارمیس همراه، اپلیکیشن حسابداری شخصی در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده شد. این جشنواره که با هدف معرفی اپلیکیشن ها و سایت های برتر ایرانی در زمینه های مختلف برگزار می گردد، حسابداری پارمیس همراه را به عنوان اپلیکیشن کاربردی کاندیدای دریافت جایزه گرداند.

 

اختتامیه این جشنواره در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه برگزار شد و حسابداری پارمیس همراه توانست با رای کاربران محترم و همراهان خود از نگاه مردمی به عنوان اپلیکیشن کاربردی برگزیده شود.

 

برگزیده نهمین جشنواره وب و موبایل ایران | حسابداری پارمیس همراه

 

جشنواره وب و کسب و کار ایران حاصل همکاری مشترک جشنواره وب ایران و جشنواره اپلیکیشن های موبایل است که از سال 92 به صورت مشترک به بررسی سایت ها و اپلیکیشن های مختلف می پردازد، آمار آراء مردمی این جشنواره در سال 95 در حدود 230،116 به ثبت رسیده است.

 

شایان ذکر است حسابداری پارمیس همراه در سال گذشته نیز از دیدگاه مردمی موفق به کسب این عنوان شد و امسال نیز مورد لطف کاربران خود قرار گرفت.

 

این رویداد برای تیم تولید و پشتیبانی حسابداری پارمیس همراه افتخاری است که در سال های پیاپی بتوانیم مورد توجه کاربران قرار بگیریم و برای توسعه و بهبود هرچه بیشتر این اپلیکیشن موبایل رایگان تلاش کنیم.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید