2024-03-19 06:03:55

منتظر آپدیت هیجان انگیز نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه باشید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

روابط عمومی فناوری اطلاعات پارمیس از قابلیت های جدید و امکانات منحصر به فرد، در جدیدترین نسخه نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه که قرار است به زودی در مارکت های نرم افزاری منتشر شود خبر داد.

اگر جزء کاربران نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه هستید، این نوید را به شما می دهیم که تا شهریور ماه 95، نسخه جدید پارمیس همراه با تغییرات اساسی و جذاب، در دو پلتفرم اندروید و IOS منتشر خواهد شد.

تیم تولید و پشتیبانی پارمیس همراه، همواره در تلاش است تا با توجه به بازخوردها و پیشنهادات کاربران، این اپلیکیشن حسابداری رایگان را، به عنوان اولین و برترین انتخاب تمامی افراد جامعه برای امور مالی و حسابداری شخصی بهینه کند. به همین منظور توجه به اولویت های کاربران محترم و بهره گیری از نظرات آنها، تا به امروز یکی از مهمترین فاکتورها برای به روزرسانی نسخه های مختلف این نرم افزار حسابداری شخصی رایگان و عرضه نسخه های جدید از آن بوده است.

خوشبختانه آخرین نسخه برنامه حسابداری پارمیس همراه که برای سیستم عامل اندروید منتشر شد، رضایت جمع بیشماری از کاربران پارمیس همراه را به خود جلب کرد. حسابداری پیامکی پارمیس همراه یا پَیابانک، با امکان ثبت تراکنش های بانکی، که از طریق پیامک بانکی به اطلاع کاربران می رسد، روال ثبت هزینه و درآمد ها را برای کاربران بسیار ساده تر کرد که این قابلیت یکی از امکانات برجسته پارمیس همراه در نسخه اندروید می باشد. متاسفانه به دلیل محدودیت های موجود برای دسترسی به پیامک ها، در سیستم عامل IOS، امکان پیاده سازی پَیابانک برای کاربران IOS فراهم نشده است.

مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس روال توسعه پارمیس همراه را امیدبخش دانست و در این خصوص بیان کرد: “خوشحالیم که پارمیس همراه از ابتدای شروع فعالیت خود، به خوبی درخشیده و تاکنون مسیر صعودی پیشرفت، توسعه و رضایتمندی کاربران را پشت سر گذاشته است. از اینکه کاربران، با استفاده از نرم افزار حسابداری شخصی رایگان پارمیس همراه، به صورت مستمر تراکنش های مالی خود را در برنامه ثبت می کنند؛ و این وابستگی در طول زمان باعث به وجود آمدن حس مسئولیت پذیری نسبت به مدیریت مالی و حسابداری شخصی شده است؛ بسیار خرسندیم، چرا که این مهم یقیناً در بهبود فرهنگ مدیریت مالی در جامعه نیز تاثیر گذار خواهد بود.”

مدیرعامل پارمیس همچنین در خصوص امکانات جدید در نسخه بعدی پارمیس همراه گفت: “با تلاش تیم تولید پارمیس همراه و استفاده از نظرات سازنده کاربران، توانستیم به برنامه ای هدفمند برای توسعه این اپلیکیشن حسابداری محبوب در بین کاربران دست پیدا کنیم و با اولویت بندی درخواست های بیشمار کاربران گرامی، به روز رسانی های هیجان انگیزی از نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه را پیش بینی کرده ایم. این نوید را به کاربران عزیز می دهیم که نسخه جدید پارمیس همراه علاوه بر امکانات جدید و کاربردی، با ظاهری متفاوت و کارایی دوچندان همچنان به صورت رایگان در اختیار عموم افراد قرار خواهد گرفت.”

کاربران نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه در نسخه بعدی این اپلیکیشن حسابداری محبوب، شاهد تغییرات و قابلیت های کاربردی بسیاری خواهند بود که از جمله این تغییرات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آپدیت جدید اپلیکیشن حسابداری رایگان پارمیس همراه - زبان انگلیسی

نسخه انگلیسی:

پارمیس همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را متناسب با نیازهای جامعه بین المللی تولید نماید. اولین گام برای دستیابی به این هدف، پیاده سازی نسخه انگلیسی از پارمیس همراه می باشد. به کاربران داخلی و خارجی پارمیس همراه این مژده را می دهیم که نسخه انگلیسی پارمیس همراه می تواند به عنوان یکی از پرکاربردترین امکانات پارمیس همراه برای کاربران ایرانی و کاربران خارج از ایران باشد؛ و به عنوان اولین نرم افزار کاربردی ایرانی که توانایی ورود به بازارهای جهانی را دارد، به کاربران خارجی زبان نیز عرضه شود.

این نوید را می دهیم که در آینده نیز با توجه به درخواست های کاربران و در صورت نیاز سایر زبان های خارجی را نیز در پارمیس همراه پیاده سازی نماییم. تا به امروز نیز نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه، کاربران ایرانی خارج از کشور زیادی داشته است که تقاضای امکاناتی از قبیل، تقویم میلادی و تبدیل واحد های مختلف و … را در نرم افزار داشته اند.

امید داریم که با قابلیت جدید پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی و همچنین تعیین واحد پولی به دلار، یورو، پوند و … بتوانیم نام ایران را در جامعه بین المللی بیش از پیش سربلند کنیم و همچنین پارمیس همراه به عنوان اولین و قوی ترین نرم افزار حسابداری موبایل ایرانی، در بین کاربران خارجی زبان نیز شناخته شود و زمینه ای برای تعاملات بیشتر با جامعه کاربران نرم افزارهای موبایل در خارج از ایران نیز فراهم شود.

آپدیت جدید اپلیکیشن حسابداری رایگان پارمیس همراه - جستجوی حساب ها

جستجو در لیست حسابها:

از دیگر تغییراتی که در نسخه جدید پارمیس همراه از آن رونمایی خواهد شد، امکان جستجو در لیست حساب ها می باشد. در نسخه جدید شما قادرید که با جستجوی نام حساب ها از میان لیست حساب های خود، در سریعترین زمان حساب مورد نظرتان را انتخاب و تراکنش خود را ثبت کنید و از این پس نیازی نیست که زمان زیادی را صرف یافتن حساب ها برای ثبت هر تراکنش کنید. لذا سرعت در جستجو و انتخاب حساب ها باعث بالا رفتن سرعت در ثبت تراکنش ها خواهد شد.

آپدیت جدید اپلیکیشن حسابداری رایگان پارمیس همراه - داشبورد

اضافه شدن داشبورد در صفحه اصلی:

تغییر هیجان انگیز دیگری که در نسخه آتی پارمیس همراه، با ورود به صفحه اصلی شاهد آن خواهید بود، تبدیل صفحه اصلی برنامه به یک داشبورد برای دسترسی به بخش های مختلف برنامه می باشد. به این صورت که شما میتوانید ماژول های مورد نظر خود را از قسمت های مختلف برنامه به دلخواه به صفحه اصلی اضافه و یا حذف کنید. این ماژول ها میتوانند مواردی همچون مشاهده تراکنش های هزینه و درآمد به صورت روزانه و هفتگی، نمودار مقایسه هزینه و درآمدها، موجودی بانک و صندوق، واریز و برداشت از بانک و صندوق و … باشد که این ماژول ها کارایی برنامه را برایتان ساده تر و کاربردی تر خواهد کرد.

آپدیت جدید اپلیکیشن حسابداری رایگان پارمیس همراه - نماد انسانی نمودار دایره ای

تبدیل نمودار دایره ای صفحه اصلی به نماد و حالات انسانی:

تغییر دیگری که در نمودار دایره ای صفحه اصلی پارمیس همراه رخ داده است، شما را شگفت زده خواهد کرد! در نسخه جدید، این نمودارها نمادی انسانی را در برنامه به وجود می آورند. به این ترتیب که نمودار هزینه و درآمد به دو نمودار کوچکتر و جداگانه تفکیک شده است؛ تا با مقایسه این دو و تغییرات به وجود آمده در مخارج (هزینه و درآمد)، این نمودار حالات و نمادی از احساسات انسانی مانند Frown و Smile را برای شما نمایان کند.

این ویژگی جدید علاوه بر کاربردی تر کردن نمودار های صفحه اصلی، می تواند به عنوان هشداری برای مدیریت هزینه و درآمد ها نیز باشد تا از بروز ضررهای مالی در آینده نیز جلوگیری شود. در این حالت شما قادرید هزینه های خود را قبل از اینکه به نقطه بحرانی برسد کنترل نمایید و با یک نماد انسانی ساده، بدون گزارشگیری به سادگی تفاوت میان هزینه ها و درآمدهای خود را مشاهده کنید. ضمن اینکه کوچکتر شدن نمودارهای دایره ای در صفحه اصلی فضای بیشتری را برای اضافه کردن ماژول ها به داشبورد در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر تغییرات پارمیس همراه در نسخه جدید میتوان به اضافه شدن تقویم شمسی، میلادی، قمری و خروجی اکسل گزارشات در IOS نیز اشاره کرد.

از کاربران عزیزی که برای توسعه و پیشرفت پارمیس همراه، همواره ما را از نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود بی نصیب نگذاشتند سپاسگزاریم و امیدواریم امکانات و تغییرات پیش بینی شده در نسخه جدید پارمیس همراه، همانند گذشته برای تمامی کاربران مفید و کاربردی واقع شود.

… منتظر آپدیت جدید پارمیس همراه باشید …

برای آگاهی از آخرین خبرها و دریافت آموزش های کاربردی نرم افزار حسابداری پارمیس همراه، در کانال رسمی تلگرام این نرم افزار به نام ParmisMobile@ عضو شوید. برای پیوستن به کانال تلگرام پارمیس همراه، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://telegram.me/ParmisMobile

کانال آموزش حسابداری پارمیس همراه

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید