2024-05-09 22:30:56

کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند تجمیع می‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند تجمیع می‌شود
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

تفاهم‌نامه‌ای بین بانک ملی و سازمان ثبت احوال کشور به امضاء رسید که، طی آن تصمیم به اجرای طرح تجمیع انواع کارت بانکی در کارت ملی هوشمند گرفته شد. به این ترتیب، مردم در آینده‌ای نزدیک می‌توانند به جای کارت بانکی از کارت ملی خود استفاده کرده و دیگر نیازی به داشتن کارت بانکی نیست.

این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد توسعه یا راه‌اندازی کسب‌وکارهای مبنی بر حوزه صلاحیتی طرفین به امضا رسید و از دیگر موضوعات مطرح شده در آن به جز جایگزینی کارت ملی با کارت بانکی می‌توان از استعلام کردن نشانی اشخاص، ارائه و تدوین کسب‌وکار مبنی بر احراز هویت غیرحضوری و مواردی از این دست را نام برد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

براساس اظهارات مدیرعامل بانک ملی، هدف از اجرای این طرح ایجاد هم‌افزایی و مشارکت بین دو بانک ملی و اداره ثبت احوال بوده تا خدماتی بهتر و باکیفیت‌تر را به ارباب رجوع ارائه دهند. بانک ملی ایران، با داشتن میلیون‌ها مشتری تمام تلاش خود را برای ارائه خدماتی درخور و مناسب مردم ایران به خرج داده و از قضا در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است.

از طرفی، امید به برداشتن قدمی مثبت در زمینه توسعه محصولات اعتباری شفاف‌تر و مناسب‌تر وجود دارد. به این ترتیب، از طریق دسترسی به اطلاعات مفید و ارزشمند موجود در ثبت احوال امکاناتی جهت رتبه‌بندی و اعتبارسنجی مشتریان با سرعتی هر چه بیشتر و در نتیجه ارائه خدماتی بهتر به آن‌ها فراهم می‌شود.

مطابق گفته‌های آقای نجارزاده، سازمان ثبت احوال به عنوان دستگاه عهده‌دار هویت‌بخشی به آحاد جامعه، همواره خدمات قابل‌توجهی را در اوقات گوناگون از جمله انتخاب‌ها و دفاع مقدس به مردم ارائه داده است. از طرفی، بانک ملی ایران نیز در طول زمان فعالیت خود با ارائه خدمات ارزنده‌ در خدمت مردم عزیز بوده است. به همین دلیل، امضاء تفاهم‌نامه بین این دو دستگاه، می‌تواند موجب ارائه خدماتی به مراتب درخشان‌تر و بهتر به مردم شود.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
سایر زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید