2024-05-20 08:10:39

پرداخت وام مسکن بدون کارمزد آغاز شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
پرداخت وام مسکن بدون کارمزد آغاز شد
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

مسئله‌ای که این روزها ذهن افراد بسیاری از بازنشستگان گرفته تا زوجین و جوانان را به خود مشغول کرده، بحث وام مسکن است. هدف بسیاری از افراد از دریافت وام مسکن، سرمایه‌گذاری جهت خرید خانه است. از آنجایی که، با توجه به گرانی‌های اخیر بسیاری از افراد امکان پرداخت کل مبلغ خرید خانه را به صورت یکجا ندارند، وام مسکن از جمله گزینه‌هایی است که، پیش روی این افراد قرار دارد. این وام، مبالغ مختلفی داشته و مبلغ آن وابسته به نوع تسهیلاتی که به شما داده می‌شود.

براساس گفته‌های رحمتی، فرد در صورت تمایل به خانه‌دار شدن، الزاماٌ باید تعداد اوراق خود را تا 50 ورقه یک متری افزایش دهد. این کار باید تا زمان سررسید دو ساله انجام شود. اما در صورتی‌که، فرد مایل به تحویل گرفته منزل مسکونی نداشته و تنها هدف وی از ورود به معاملات مسکن، سرمایه‌گذاری در بازار مسکن باشد، هر زمان از این دو سال که بخواهد فرصت تسویه نقدی و فروش اوراق بهادار در اختیار وی قرار می‌گیرد.

براساس اظهارات مهاون بورس کالا، قیمت اوراق سلف مسکن در بازار نیز بستگی به قیمت‌های بازار مسکن داشته و امکان بالا رفتن هزینه آن وجود دارد. در صورت، تمایل به سرمایه‌گذاری در این بازار، امکان خرید متری از طریق سرمایه‌های خرد را دارید.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

فرق بین قیمت واحدها در یک پروژه

براساس گفته‌های رحمتی در رابطه با فرق قیمت واحدها در یک پروژه بالطبع، شرایط و متراژ کلیه واحدها مشابه یکدیگر نیست. مثلاٌ، قیمت واحدهای موجود در واحدهای طبقات بالاتر یک ساختمان در مقایسه با واحدهای طبقات پایین‌تر بیشتر است. البته، موارد  دیگری نیز می‌تواند در قیمت واحدها اثری اساسی بگذارد.

مطابق اطلاعات مندرج در امیدنامه آن پروژه، مشتری جهت تحویل واحدی یکصد متری واقع در طبقه پانزدهم باید به جای 100 عدد اوراق سلف، از تعداد 150 اوراق سلف برخوردار باشد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید