2024-05-20 07:04:57

وام قرض‌الحسنه برای یارانه بگیران با تحویل سه روزه✔

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
وام قرض‌الحسنه برای یارانه بگیران با تحویل سه روزه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

وام قرض‌الحسنه، از جمله هزینه‌های اعطا شده از طرف بانک‌ها به مشمولان واجد شرایط آن هم با سودی بسیار کم و شرایطی خاص است. این نوع وام، طرفداران زیادی در بین مردم داشته و نرخ سود کمتری در مقایسه با دیگر وام‌ها دارد. به طور معمول، نرخ کارمزد وام قرض‌الحسنه بین صفر تا 4 درصد در نظر گرفته شده است.

براساس طرح نهال بانک ملی، در صورت داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی می‌توانید تا سقف 300 میلیون تومان وام دریافت کنید. توجه داشته باشید که، این تسهیلات با کارمزد 4 درصد آن هم بدون سود به متقاضیان ارائه می‌شود. مورد مهم اینکه، در صورت داشتن چک برگشتی و یا بدهکار بودن به بانک امکان دریافت این وام را ندارید. از طرفی، اخذ این وام 300 میلیونی، به ارائه ضامن رسمی نیز نیاز داشته و تا مدت زمان 60 ماه می‌توانید برای بازپرداخت آن اقدام کنید.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

بانک تجارت نیز با هدف تشویق مردم به افتتاح حساب کوتاه مدت، وامی به نام پویا برتر را راه انداخته تا افراد در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت آن اقدام کنند. کلیه مشتریان حقوقی و حقیقی با داشتن سپرده کوتاه مدت، می‌توانند جهت اخذ این وام درخواست بدهند. از میان شرایط دریافت این نوع وام قرض‌الحسنه می‌توان به برخورداری از گواهی کسر از حقوق، سفته یا چک اشاره کرد. در صورت قادر نبودن فرد به فراهم کردن یکی از این ضمانت‌نامه‌ها، امکان ارائه سفته از طرف ضامنی معتبر و ضامنی از طرف کاسبی برخوردار از مجوز کسب و نیز برای وی وجود دارد.

در صورت درخواست شخص حقیقی جهت دریافت این وام و تأیید شرایط فرد از طرف بانک، هر یک از اقساط این وام شش میلیون و 175 هزار و 419 هزار تومان در نظر گرفته شده است. مجموع سود این تسهیلات، معادل 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان است. نکته بسیار مهم اینکه، متقاضیان به هیچ‌وجه امکان برداشت از حساب خود و واریز پول به آن را در طول زمان سپرده‌گذاری ندارند. از طرفی، در صورتی‌که، در کمتر از یک ماه از حساب خود برداشت کنید، سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید