2024-05-09 17:12:09

سه دهک اول به صورت رایگان درمان خواهند شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
سه دهک اول به صورت رایگان درمان خواهند شد
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

دولت پنج دهک اول جامعه را تحت پوشش بیمه رایگان قرار داده است و حال اعلام کرده است از این پس درمان سه دهک جامعه یعنی مواردی مانند خدمات بستری و سرپایی نیز رایگان شد، البته این درمان رایگان فقط در بخش دولتی قابل قبول است. همچنین برای دولت مهم نیست که این سه دهک در کدام یک از صندوقهای بیمه باشند برای تمامی آنها امکاناتی که ذکر شده به صورت رایگان خواهد بود. همچنین باید به این نکته نیز اشاره داشت که چنان چه افراد سه دهک اول جامعه از خدمات درمانی بخش خصوصی استفاده کنند، باید هزینه‌های درمان خود را بر اساس فرانشیز دولت بپردازند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

قابل ذکر است که در حال حاضر 59 شهر کشور این خدمات رایگان را ارائه می‌دهند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره داشت که از انجایی که دهک بندی جامعه از طریق وزارت رفاه صورت می‌گیرد از این رو هیچ نیازی به ثبت نام نیست.

شاید سوالی که مطرح شود آن است که آیا خدمات داندانپزشکی نیز جزء درمانهای رایگان است؟ خیر! زیرا در حاضر خدماتی مانند، داندانپزشکی در بیمارستانهای دولتی ارائه نمی‌گردد.

برای کسانی که با مفهوم دهک اطلاع ندارند باید بگوییم، دهک در واقع روشی کمی در آمار توصیفی است تا بتوان مجموعه‌ی از داده‌های بزرگ را به اندازه یکسان تقسیم بندی کرد و آنها را به ترتیب از پایین‌ترین مقدار یه بالاترین مقدار یا برعکس استفاده کرد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید