2024-05-20 11:34:55

ساعات کار ادارات از 16 شهریور تغییر می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
ساعات کار ادارات از 16 شهریور تغییر می‌کند
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس اظهارات سخنگوی صنعت برق، طرح پایش و مدیریت مصرف برق در قسمت اداری کشور تا پانزدهم شهریور ماه ادامه داشته و کارمندان موظف هستند در ساعات اعلامی در محل کار خود حاضر شوند. اما از این تاریخ به بعد، ساعت کاری کلیه ادارات به روال سابق برمی‌گردد. البته، این کار مطابق مصوبه هیئت وزیران انجام می‌شود.

در سال جاری، تعریف هدف‌گذاری کاهش 1000 مگاواتی مصرف برق در اداره‌ها انجام شد. پیگیری این هدف از طریق دو مسیر نظارت بر مصرف برق در اداره‌ها و سامانه‌های سرمایشی و دیگری اصلاح کردن ساعت کاری ادارات کشور صورت گرفت. مطابق گفته‌های مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران مصطفی رجبی، ظرفیت تولید برق کشور از زمان شروع به کار دولت سیزدهم بالاتر رفته و 7796 مگاوات به آن افزوده شده است.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

در تابستان سال جاری، مدیریت برق در قسمت‌های مختلف به خوبی صورت گرفت و خبری از اعمال محدودیت در دو بخش تجاری و خانگی نبود. البته، در بخش صنعت نیز 92 درصد از صنایع کشور برقشان تأمین گردید و محدودیتی در این رابطه نداشتند. با توجه به اظهارات مصطفی رجبی، کلیه شهرک‌های صنعتی در دوران گرم سال جاری، یک روز در هفته مشکل قطعی برق را تجربه کرده و در این رابطه محدودیت داشتند.

 در تابستان سال جاری، در طرح پاداش مدیریت مصرف، مشترکانی که مصرف آن‌ها بیشتر از الگو بود نیز مشمول اخذ پاداش شدند. البته، از بین 44 میلیون مشترک، 14 میلیون و 700 هزار نفر از آن‌ها پاداش دریافت کردند و مجموع این مبلغ در قبوض مشترکین برابر با 1450 میلیارد تومان بود.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید