2024-05-20 11:00:09

اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
اصلاح طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جهت تأمین نظر شورای نگهبان توسط نماینده‌های مجلس در صحن علنی مجلس از روز یکشنبه 29 مرداد ماه آغاز شده و تا دیروز 31 مرداد ادامه داشت. نمایندگان، در این جلسه، تحلیل و بررسی لوایح و طرح‌های مختلف را در دستور کار قرار دادند.

از میان این موارد می‌توان به طرح فهرست احکام و قوانین نامعتبر در زمینه صنعت، اصلاح کردن جدول حوزه‌های انتخابیه و شمار نمایندگان آن‌ها، ساماندهی پرسنل، لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری بلاروس و جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه اشاره کرد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

بعلاوه، طرح‌های مهم اصلاح کردن قانون شیوه اجرای محکومیت‌های مالی، اداره مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی غیردولتی، بیمه اجباری خسارت‌های وارده به شخص ثالث به دلیل تصادف با وسایل نقلیه، گزارش کمیسین حقوقی و قصایی در مورد لایحه نیز در این جلسات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

همچنین، در رابطه با طرح‌های دیگری از جمله طرح تأمین کردن نیروی انسانی آموزش و پرورش، لایحه یک فوریتی ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوء رفتار و پیشگیری از آسیب‌دیدگی آن‌ها، پذیرش و سنجش دانشجویان در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در این جلسه‌ها بحث می‌شود.

لایحه مهم مبارزه با اعضاء بدن و قاچاق انسان، طرح قانونی استفساریه ماده شش لز قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، حمایت از فعالان در حوزه صنایع دستی، استادکاران و هنرمندان، توسعه و تقویت نوآوری دفاعی علوم پژوهش، سازماندهی نظارتی دانشگاه آزاد، ممنوعیت خارج شدن مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از تمام شدن مسئولیت آن‌ها و توسعه بهره‌برداری صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای از دیگر طرح‌هایی است که، قرار بر بررسی آن‌ها در این جلسات سه روزه بود.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید