2024-05-09 18:44:08

اجرای ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
اجرای ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس اخبار منتشر شده، مدیرعامل شرکت فرابورس و مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با یکدیگر دیدار کرده و در این ملاقات اقدامات لازم برای همکاری و تسریع در عرضه سهام شرکت‌های صندوق در فرابورس و اجرای طرح ارزش مالکانه انجام شد. هدف از تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان، تأمین کردن معیشت فرهنگیان عزیز در طول دوران بازنشستگی بوده است.

 هر یک از فرهنگیان، ماهیانه 5 درصد از میزان حقوق خود را به صندوق ذخیره فرهنگیان اختصاص می‌هند و این امر اختیاری است. از طرفی، دولت هم در مقابل آورده برای صندوق ذخیره داشته و ماحصل فعالیت‌های اقتصادی و آورده‌های مالی جهت دوران بازنشستگی فرهنگیان در نظر گرفته می‌شود.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

مطابق گفته‌های حمیدرضا نجف‌پور، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، در حال حاضر این صندوق بیشتر از 60 شرکت و 4 هلدینگ در زمینه‌های خدماتی، ساختمانی، سرمایه، بازار، پتروشیمی و انرژی را شامل می‌شود. مورد قابل ذکر اینکه، رویکرد اصلی هلدینگ خدماتی تأمین کردن احتیاجات خدماتی وزارت آموزش و پرورش در زمینه تأمین تجهیزات گردشگری و آموزشی و مواردی از این دست است.

براساس اظهارات مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، احیای ارزش مالکانه، همواره جزء یکی از محوری‌ترین و مهم‌ترین مطالبه‌های فرهنگیان بوده که، همواره در جلسه‌های آن‌ها با مسئولان صندوق ذخیره مورد بحث و توجه قرار گرفته است. اما با گذشت 12 سال از مطالبه‌گری تعداد زیادی از فرهنگیان در این رابطه، به تازگی تصمیم به رسیدگی به این موضوع گرفته شد. اما در نهایت، طرح ارزش مالکانه نهایی محاسبه و صحه‌گذاری گردید تا در رابطه با فرهنگیان اجرایی شود.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
سایر زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید