2024-04-27 16:45:54

پرداخت وام 750 میلیون تومانی صندوق توسعه | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
پرداخت وام 750 میلیون تومانی صندوق توسعه | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس اعلام مدیر امور اعتباری و تجاری‌سازی صندوق توسعه فناوری‌های نوین، وام قرض‌الحسنه‌ای به ارزش 750 میلیون تومان به صنایع خلاق پرداخت می‌گردد. مزیت این وام قرض‌الحسنه در قیاس با دیگر وام‌ها، فاقد بهره و سود بودن آن بوده تا محدودیت‌های مالی افراد برطرف شود. بازپرداخت وام مذکور دو ساله بوده و با هدف تأمین مالی شرکت‌های صنایع خلاق در زمینه‌های مختلف بالاخص پوشاک و مد جهت ایجاد نوآوری در کسب‌وکار اعطا می‌شود.

چرا که، براساس اظهارات مدیر صندوق توسعه فناوری‌های نوین، عبور از سیستم تولید سنتی و تجهیز خود به دانش حقوقی روز برای شرکت‌های صنایع خلاق الزامی است. در غیراینصورت، انتقال برندی از آن‌ها به کشوری دیگر میسر نبوده و تولیدشان هرگز اثر صادراتی ندارد. مطابق گفته‌های آزادی، مدیر صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، تمرکز بانک‌ها تنها بر روی تولید نبوده و دغدغه آن‌ها بیشتر نوآوری است.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

استارتاپ‌ها و تأمین مالی آن‌ها و همچنین استفاده کردن از مواد بازیافتی، جزء اولویت‌های صندوق‌ها به شمار می‌رود. ایده، اصلی‌ترین شاخص جهت جلب حمایت از صندوق‌های پژوهش و فناوری است. از طرفی، وضعیت تیم کاری اجرای ایده را می‌توان از دیگر شاخص‌های مهم در ارزیابی ایده‌ها در صندوق مبنا دانست.

براساس اظهارات آقاصفری مسئول سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری البرز، پیش از اجرایی شدن هر ایده‌ای، توجه به بازار آن ضروری بوده و فرهنگ هر جامعه را می‌توان از جمله المان‌هایی به شمار آورد که، می‌تواند بهترین معیار جهت کسب شناخت از علاقه مصرفی مردم و یا شناخت بازار باشد. در رابطه با نحوه حمایت صندوق البرز از ایده مطرح شده باید بگوییم که، این ایده شتابدهی شده و بعد از طراحی نمونه اولیه سرمایه‌گذاری‌های لازم بر روی آن صورت گرفته و محصول به بازار عرضه می‌شود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید