2024-05-09 05:28:47

دریافت وام 200 میلیونی بانک تجارت | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
دریافت وام 200 میلیونی بانک تجارت | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

طرح تسهیلات پویا را می‌توان از جمله طرح‌های پرشمار در بانک تجارت جهت دادن وام به افراد متقاضی دانست. مشتری‌های این بانک، از طریق ایجاد کردن میانگین حساب و به کمک طرح پویا، امکان دریافت تسهیلاتی تا سقف 200 میلیون تومان را دارند. افراد متقاضی دریافت این تسهیلات، به جز داشتن حساب در بانک تجارت، باید حداقل 3 ماه و حداکثر ماه از زمان باز کردن حساب ‌آن‌ها سپری شده باشد. نرخ سود تعیین شده در طرح پویا، معادل 23 درصد اعلام شده است.

به علاوه، خبری از مسدود شدن حساب هر یک از مشتری‌ها در طول این مدت نبوده و فرد می‌تواند برای برداشت و یا واریز وجه نیز اقدام کند. دوره‌های بازپرداخت در نظر گرفته شده برای مشتریان 12، 24 و همین‌طور 36 ماه در نظر گرفته شده که امکان انتخاب از بین آن‌ها برای افراد متقاضی وجود دارد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.
راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها

از طرفی، ارائه جواز کسب و یا ضامن رسمی در زمان دریافت وام الزامی است. معرفی شخصی از اهالی برخوردار از صلاحیت و اهلیت روستا که مورد تأیید دهیاری باشد نیز برای روستاییان متقاضی از واجبات به شمار می‌رود. دقت داشته باشید که، در صورت داشتن چک برگشتی و یا بدهکار بودن به بانک امکان دریافت وام طرح پویا را ندارید. با انتخاب دوره بازپرداخت 36 ماهه، میزان قسط پرداختی شما مبلغی بالاتر از 7 میلیون و 740 هزار تومان است.

با این تفاسیر، مجموع سود پرداخت شده از طرف وام‌گیرندخ به بانک، در حدود 78 میلیون و هفتصد و ده هزار تومان است. همچنین، هر کدام از وام‌گیرنده‌ها ملزم به پرداخت مبلغی معادل 2 میلیون و یکصد هزار تومان در قالب کارمزد، اعتبارسنجی و تشکیل پرونده به بانک هستند.

زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید