2024-05-20 11:34:52

وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی بدون بهره بانک ملی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی بدون بهره بانک ملی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

تنها با افتتاح حساب می‌توانید از بانک ملی وام بگیرید. براساس گزارشات دریافتی از طرف بانک ملی، افراد متقاضی می‌توانند وام 200 میلیونی را مطابق طرح فرزانه دریافت کنند. تنها اقدام لازم در این رابطه باز کردن حساب بانکی در یکی از شعبات این بانک است. شاید تا به حال برایتان پیش آمده که نیاز به پول داشته ولی نمی‌خواهید از دوست و آشنا پول قرض کنید. مسلماٌ در این شرایط به دریافت وام فکر می‌کنید. ولی مشکل اینجاست که، برای دریافت وام به ضامن نیاز است.

از وام قرض‌الحسنه تحت عنوان وامی یاد می‌شود که، نوعی عقد بین فرد قرض‌گیرنده و بانک به شمار می‌آید. در این نوع از وام، مبلغی در قالب قرض براساس مقررات و قوانین به شخص اعطا می‌گردد. دقت داشته باشید که، براساس قرارداد فرد وام‌گیرنده باید  مبلغ وام قرض‌الحسنه را به بانک پس بدهد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

اما همان‌طور که از نام این نوع از وام برمی‌آید، نرخ کارمزد کمی دارد. نرخ تسهیلات قرض‌الحسنه به طور معمول بین صفر تا چهار درصد در نظر گرفته شده است. مبلغ و میزان کارمزد این نوع از وام هر ساله به‌وسیله بانک مرکزی تعیین و اعلام می‌شود. به جز بانک ملی، وام قرض‌الحسنه 200 میلیونی از طرف بانک دی آن هم فقط با یک افتتاح حساب نیز به متقاضیان پرداخت می‌گردد. فقط فراموش نکنید که، برای دریافت این تسهیلات باید حداقل سه ماه باید از خواب سپرده مشتریان بگذرد.

سود این وام، متغیر بوده و بین 4 تا 18 درصد را شامل می‌شود. افراد متقاضی تا حداکثر 60 ماه برای بازپرداخت وام قرض‌الحسنه بانک دی مهلت دارند. البته، داشتن ضامن رسمی برای دریافت این نوع وام الزامی است. بعلاوه، کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز از طریق ارائه دادن معرفی‌نامه می‌توانند از این وام بهره‌مند گردد.

براساس دو فاکتور مهم مدت بازپرداخت و مبلغ وام، فرد متقاضی باید ماهیانه پنج میلیون و 78 هزار و 685 تومان قسط بدهد. در حقیقت، مجموع وام و سود آن معادل 304 میلیون و 781 هزار و 129 هزار تومان تعیین است. بانک ملی، با ارائه انواع و اقسام خدمات ریالی و ارزی در خدمت مشتریان بوده و امکان مشارکتی فراگیر و گسترده را در کلیه امور موجه، مؤثر و سازنده در حوزه‌های بانکی، مالی و پولی آن‌ها را فراهم می‌کند.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید