2024-05-20 08:10:41

واریز وام 20 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
واریز وام 20 میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، جیب بازنشستگان این ارگان غیردولتی و عمومی، تا هفته آینده پر از پول می‌شود. چرا که، وام 20 میلیونی درخواستی 40 نفر از این عزیزان تا هفته آینده واریز می‌گردد. به مناسبت هفته دولت، میرهاشم موسوی، با هدف نظارت بر اوضاع ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به افراد بیمه شده در استان گلستان سفری به این استان داشتند.

 البته، وزیر تعاون نیز در این سفر همراه ایشان بودند. بازدید از شعبه تأمین اجتماعی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء و صدور دستورات لازم جهت توسعه انواع خدمات درمانی و بیمه‌ای در این شهر از جمله اقداماتی بود که توسط این دو مسئول انجام شد. میرهاشم موسوی، در حاشیه سفر خود از بیمارستان تأمین اجتماعی گنبدکاووس بازدید به عمل آورده و طی آن از واریز وام 20 میلیونی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی تا هفته آینده اطلاع دادند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

بعلاوه، براساس گفته‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، 133 طرح درمانی در حوزه تأمین اجتماعی یا در مرحله اجرا و کلنگ‌زنی قرار داشته و یا افتتاح شده است. مطابق اظهارات ایشان، در استان گلستان نیز بیشتر از 7 پروژه درمانی نیمه کاره بوده که، به زودی ساخت و توسعه این مراکز شروع می‌شود.

در سال جاری، حدود 9 هزار و 500 میلیارد تومان جهت توسعه و ساخت مراکز درمانی تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده که، پیش از آغاز به کار این دولت در حدود چهار هزار میلیارد در نظر گرفته شده بود. بنابراین، اعتبار اختصاص پیدا کرده برای توسعه و ساخت مراکز درمانی تأمین اجتماعی در دولت حاضر رشد دو برابری داشته است.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید