2024-04-27 09:23:22

سود سهام عدالت برای این افراد میلیونی شد | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
سود سهام عدالت برای این افراد میلیونی شد | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

هر ساله، شاهد واریز سود سهام عدالت برای دارندگان آن هستیم. به طور معمول، این مبلغ در اواخر سال به افراد پرداخت می‌شود. در این بین، سود واریز شده برای فرد دارنده سهام عدالت پانصد هزار تومانی، با شخص دارای سهام یک میلیون تومانی فرق دارد. در سال 1402، پرداخت سهام عدالت طی دو مرحله انجام شد. در سال جاری نیز، فرآیند پرداخت این سود درست مانند سال گذشته بوده و به احتمال زیاد، اولین مرحله از واریزی در آذر ماه بوده و مبلغ آن نیز دقیقاٌ مشابه سال قبل است.

براساس اظهارات مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، امکان دریافت سهام عدالت به صورت یکجا برای کسانی که، از سال 1398 سودی برایشان واریز نشده بدون هیچ مشکلی وجود دارد. از طرفی، متأسفانه پیامک‌های بسیار زیادی در رابطه با مواردی از جمله دریافت سود و یا خرید و فروش، با هدف سوءاستفاده از اطلاعات بانکی و کلاهبرداری از مردم برای آن‌ها ارسال شده است.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

مردم تنها باید در دو سامانه سجام و سهام عدالت اقدام به ثبت شماره حساب‌های خود کنند. به جز این دو مورد، مابقی درگاه‌های پرداخت معتبر نیستند. مشمولین دریافت سود سهام عدالت، بیشتر از 49 میلیون نفر است. براساس گفته‌های رئیس سازمان بورس، بیشتر از چهل و نه میلیون نفر در ایران جزء مشمولان سود سهام عدالت هستند.

مطابق اظهارت رئیس سازمان بورس مجید عشقی در رابطه با جزئیات و نحوه پرداخت سود سهام عدالت، با توجه به انجام تدریجی این کار توسط شرکت‌ها، شاهد اختلاف چند ماهه چند واریز هستیم. اما، این موضوع هنوز نهایی نشده و در حال حاضر درست در تاریخ‌های مشابه سال قبل این سود پرداخت می‌شود.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید