2024-05-09 15:01:27

دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه با اقساط 2 میلیونی | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه با اقساط 2 میلیونی | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

کلیه مستمری‌بگیرهای تأمین اجتماعی و بازنشسته‌ها و کارمندان بانک رفاه کارگران، در صورت نداشتن مبلغ کافی برای خرید کالاها، امکان استفاده از طرح تسهیلانی « رفاه کالا » را دارند. این وام، به شکل کارت اعتباری خدمت افراد متقاضی ارائه شده و سقف آن یکصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در صورت تمایل به دریافت این وام پرداختی در بانک رفاه، الزاماٌ باید اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در یکی از شعب این مجموعه کرده و در ادامه تحویل فیش حقوقی خود به مسئول تسهیلات بانک رفاه کنید. دقت داشته باشید که، ارائه فیش حقوقی، اصلی‌ترین ضامن جهت دریافت این نوع از تسهیلات به شمار می‌رود.

اگر حقوق شما 60 درصد از مبلغ وام را پوشش ندهد، امکان دریافت آن را ندارید. بعلاوه، داشتن ضامن و ارائه آن به بانک نیز الزامی است. حداکثر در طول 60 ماه باید اقساط این وام را پوشش دهید که، کسر آن از حسابتان به صورت خودکار انجام می‌شود. از طرفی، سود در نظر گرفته شده برای این تسهیلات پانزده درصد است. به این موضوع دقت داشته باشید که، با دریافت این نوع از وام، فقط امکان خرید محصولات و کالاهایی را از فروشگاه‌هایی دارید که، طرف قرارداد بانک رفاه هستند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

در نتیجه، امکان استفاده از وجه موجود در کارت اعتباری را برای مورد دیگری ندارید. جهت کسب اطلاع از لیست کلیه فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. با توجه به نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت و سقف وام، مبلغ قسط آن معادل دو میلیون و 378 هزار و 993 تومان در نظر گرفته شده است.

مجموع سود این تسهیلات 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان بوده و جمع سود و وام آن معادل 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان اعلام شد. بانک رفاه کارگران، از طریق ارائه کردن این نوع از تسهیلات در جستجوی حمایت کردن از بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید