2024-04-27 15:56:42

دریافت وام فوری 50 میلیونی دولت مخصوص دارندگان سهام عدالت | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
دریافت وام فوری 50 میلیونی دولت مخصوص دارندگان سهام عدالت | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

وام را می‌توان از جمله ترفندهایی در دنیای اقتصاد به شمار آورد که، جهت ایجاد آسایش و راحتی در زندگی الزامی است. امروزه مردم از وام به عنوان راهکاری اساسی جهت تأمین کردن نقدینگی برای انجام امور مختلف بهره می‌گیرند. از جمله این وام‌ها می‌توان از وام سهام عدالت یاد کرد.

سامانه وثیقه‌گذاری الکترونیک ستاره سمات، با هدف تسهیل جریان دریافت وام از سیستم بانکی راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت. از جمله مهم‌ترین اهداف طرح مذکور، فراهم شدن امکان اخذ وام برای افراد دارنده سهام عدالت است که، افراد از طریق وثیقه‌گذاری سهام خود امکان دریافت وام از بانک‌های کشور را دارند.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

براساس اظهارات مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، از سهام عدالت تحت عنوان توثیق استفاده می‌گردد و در اشخاص امکان دریافت وام از بانک به وسیله توثیق سهام عدالت را دارند. دو بانک تجارت و ملی، تسهیلاتی را به افراد متقاضی از طریق توثیق سهام عدالت ارائه می‌دهند. تمامی افراد دارنده سهام عدالت امکان دریافت این وام را دارند. در واقع، در صورت انتخاب روش مستقیم و یا غیر مستقیم جهت فروش سهام خود می‌توانید وام مورد نظر را دریافت بفرمایید.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها

جهت اخذ این وام 50 میلیونی، شرایطی نیز در نظر گرفته شده است. نخستین شرط برخورداری از حساب در بانک ملی بوده که در صورت عدم وجود باید برای این امر اقدام بفرمایید. دومین شرط، داشتن کارت ملی هوشمند برای فرد متقاضی است. در درجه سوم، باید برای احراز هویت در سامانه سجام و ثبت‌نام در آن اقدامات لازم را انجام دهید. بعلاوه، فقط افرادی امکان دریافت وام سهام عدالت از بانک ملی را دارند که، به هیچ‌وجه سهمی از سبد سهام عدالت خود را به فروش نرسانده باشند. از طرفی، در صورت توقیف سهام عدالت خود نیز نمی‌توانید وام را دریافت کنید.

زیر سیستم‌های یکپارچه استار
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید