2024-05-20 05:03:45

آیا الکترونیکی شدن فاکتورهای فروش مساوی با ضرر به کسب‌وکارهای خرده؟ | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
الکترونیکی شدن فاکتورهای فروش مساوی با ضرر به کسب‌وکارهای خرد
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

براساس اظهارات دبیرخانه صنعت کرمانشاه و یک فعال اقتصادی، ایراداتی بر الکترونیکی شدن فاکتورهای فروش وارد شده و در این بین بیشترین کسب‌وکارهای خرد و فروشگاه‌ها متحمل ضرر می‌شوند. الکترونیکی شدن فاکتورهای فروش، پنج ایراد اساسی دارد. از میان این موارد می‌توان از وارد شدن ضرر و زیان مالی به کسب‌وکارهای نوپا و خرد نام برد. دومین ایراد، به عدم وجود زیرساخت‌های شبکه‌ای و فن‌آورانه در تمامی نقاط کشور مربوط می‌شود.

شمار زیادی از کاربران در ایران، به شبکه دسترسی نداشته و نمی‌توانند در سامانه فاکتوری را ثبت کنند. این موضوع، دردسرها و مشکلات زیادی را برای این افراد ایجاد می‌کند. از دیگر مشکلات این سامانه، می‌توان به عدم توانایی شرکت‌های معتمد در رابطه با پوشش‌دهی تمامی مودیان اشاره کرد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

از طرفی، تنها 5 شرکت در ایران آموزش‌هایی را در رابطه با استفاده از این سامانه به مودیان ارائه می‌کنند. بعلاوه، درز و افشاء کلیه اطلاعات شرکای مالی و محرمانه فروش، به‌وسیله شرکت‌‌های معتمد میز از دیگر نگرانی‌های عمده مودیان است. چرا که، تمامی اطلاعات مالی مجموعه‌های اقتصادی، در دسترس شرکت‌های معتمد قرار دارد. همواره ممکن است با بروز هر مشکلی بین طرفین، اطلاعات به بیرون درز کند. دریافت مبالغی هنگفت به‌وسیله سازمان‌های ارائه کننده انواع نرم‌افزارهای حسابداری از مودیان را می‌توان از دیگر مشکلات این سامانه به شمار آورد. بهترین نرم افزار حسابداری

برخی از اوقات، تعدادی از شرکت‌های خرد و نوپا توان پرداخت بخشی از هزینه‌های اولیه خود همچون قبض برق و آب را ندارند. همزمان با اجرایی شدن این قانون، قطعاٌ مشکلات جدی‌تری برای این شرکت‌ها جهت خرید سامانه به وجود می‌آورد.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید