2024-05-20 06:42:24

آینده بانک و کارمندان بانک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
آینده بانک و کارمندان بانک
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پیشرفت فناوری در دنیا، اثرات زیادی از جمله حذف شدن شمار زیادی از امور معمول در بانکداری و کم شدن نیاز به مداخله انسانی را به دنبال داشته است. توسعه قابل‌توجه در خدمات الکترونیک، در هرچه کمتر شدن پرسش‌های ساده مشتریان بانک، پردازش تراکنش‌ها و همین‌طور شرایط ورود دستی داده‌ها مؤثر بود. از کاهش نیروی کار، می‌توان تحت عنوان استراتژی جهت سودآوری هرچه بیشتر بانک‌ها و هزینه‌های عملیاتی یاد کرد.

تعداد کمتر کارکنان یک سازمان، اثر اساسی در هر چه کمتر شدن هزینه‌های مرتبط با فضای اداری و حقوق و مزایا دارد. بانک‌ها، اکثر اوقات اقداماتی را برای تجدید ساختار جهت هر چه بهینه‌تر کردن عملیات خود صورت می‌دهند که، شامل مواردی از جمله تثبیت کردن نقش‌های شغلی و حذف کردن تعدیل کارها جهت هرچه کارآمدتر کردن فرآیندها گردد.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که، با توجه به تمایل زیاد مشتریان جهت استفاده از برنامه‌های تلفن همراه و بانکداری آنلاین، به‌تدریج شاهد کاهش نیاز به کارکنان فیزیکی شعبه باشیم. همین موضوع، اثراتی را در کاهش هر چه بیشتر مشاغل در زمینه متصدیان امور و بانکداری به دنبال داشته است. در این بین، امکان دارد بانک‌های سنتی برای رقابتی ماندن نیاز به ایجاد تغییراتی در نیروی کار خود جهت هماهنگی هر چه بیشتر با ترجیحات مشتریان را داشته باشند. در این بین، برخی از کارشناسان بر این باروند که، تعداد بالای شعب بانکی از جمله معضلات اقتصاد ایران بوده و باید در این رابطه محدودیت‌هایی برای بانک‌ها در نظر گرفته شود. اما در مقابل، شماری دیگر از کارشناسان با این موضوع مخالف بوده و بر این باورند که، هر بانک باید با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های بازازیابی، سودآوری و میزان سرمایه خود تصمیماتی را در رابطه با تعیین تعداد شعب خود اتخاذ کنند.

راهکارهای نرم افزار پارمیس برای همه کسب و کارها
زیر سیستم‌های یکپارچه استار

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید