2024-04-27 09:44:14

آغاز ثبت‌نام کارت بانکی نکسو با امکان دریافت سود روز شمار | پارمیس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
آغاز ثبت‌نام کارت بانکی نکسو با امکان دریافت سود روز شمار | پارمیس
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

امکان ثبت‌نام کارت جدید بانکی به نام نکسو با قابلیت دریافت سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد فراهم شد. دریافت سود روزشمار از طریق این کارت و با اتصال خودکار به صندوق‌های درآمد ثابت امکان‌پذیر است. ثبت‌نام و بکارگیری کارت نکسو بسیار آسان بوده و به شکل آنلاین صورت می‌گیرد. در این کارت، کلیه امکانات و قابلیت‌های کارت‌های بانکی رایج به اضافه پرداخت سود روزشمار وجود دارد.

کارت نکسو را می‌توان از جمله جدیدترین خدمات ارائه شده برای مشتریان بانکی به شمار آورد و هیچ پیچیدگی و یا وقفه‌ای در استفاده از آن وجود ندارد. به عبارت دیگر، به آسانی می‌توانید از نکسو جهت انجام اموری از جمله انتقال ساتنا و پایا، کارت به کارت و خرید از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنید.

خبرنامه پارمیس را از دست ندهید!
هر هفته محتوای اختصاصی و جدیدترین اخبار، مقالات آموزشی حسابداری، مالی و مدیریتی را برای شما میفرستیم.

همانطور که در جریان هستید، سود بانکی با محدودیت‌های مختلفی همراه بوده و امکان در نظر گرفتن آن تحت عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری وجود ندارد. حداکثر سود دریافتی از کارت‌های بانکی تنها 10 تا 15 درصد بوده و فقط به صورت روزشمار در نظر گرفته می‌شود. به عبارت دیگر، در صورت داشتن 200 میلیون تومان در حساب بانکی خود و کاهش آن تنها به مدت یک روز به 3 میلیون تومان، محاسبه سود شما براساس کمترین مانده حساب شما در طول یک ماه صورت می‌گیرد.

در حقیقت، سود دریافتی شما صرفاٌ به همان یک میلیون تومان مربوط بوده و هیچ سودی از بابت کلیه روزهایی که مبلغ بیشتری در حساب بانکی‌تان وجود دارد، مبلغی برایتان واریز نمی‌شود. براساس نظر کارشناسان، نکسو از جمله موفق‌ترین پل‌های واسط سیستم بانکی کشور و بازار سرمایه به شمار رفته و امکان به دست آوردن سود روزشمار برای دارندگان به کمک شیوه‌های جدید سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید