2024-03-19 03:00:52

محدودیت 140 کاراکتری توییتر برداشته خواهد شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شبکه اجتماعی توییتر که بیشتر به عنوان یک شبکه اجتماعی خبر رسان استفاده می شود به طوریکه رویدادهای مهم در این شبکه به سرعت توییت می شوند، تنها امکان نوشتن 140 کاراکتر را به کاربر میدهد. اما اخیراً مدیران سایت توییتر اعلام کرده اند که قصد دارند محدودیت ارسال پست‌ها به 140 کاراکتر را حذف کرده و به کاربران امکان ارسال پست‌های 10000 کاراکتری را بدهند.

طی سال‌هایی که از فعالیت توییتر می گذرد این سایت همیشه بر کوتاه نویسی و اشاره به اصل مطلب تاکید داشته و به همین علت کاربران این سایت هم مجبور بوده‌اند نکات و مباحث خود را به ۱۴۰ کاراکتر محدود کنند، اما حالا در تغییری عجیب توییتر قصد دارد امکان ارسال ۱۰ هزار کاراکتر را به کاربرانش بدهد که بسیار قابل توجه است.

یکی از دلایل محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر این بوده که خدمات یاد شده در ابتدا به عنوان خدمات پیامکی راه اندازی شد و قصد داشت با این نوع سرویس های تلفن همراه سازگاری داشته باشد، اما با پایان محبوبیت پیامک و از راه رسیدن خدمات متنوع پیام‌رسان که امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهند اعمال چنین محدودیتی منطقی به نظر نمی رسد.

بر همین اساس کارشناسان و صاحب نظران معتقدند توییتر چاره ای جز تغییر روش حرفه ای خود ندارد و احتمالا توسعه دهندگان و برنامه نویسان این سایت با به روزرسانی توییتر ارسال پیام های طولانی‌تر را ممکن خواهند کرد.

در حالی که توییتر خود در این زمینه موضع گیری نکرده، گفته می شود تحولات یاد شده تا مارس سال ۲۰۱۶ نهایی و اجرایی خواهد شد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید