2024-03-19 02:44:51

سود فروش خوار‌و‌بار مغازه‌ت رو با صندوق فروشگاهی پارمیس حساب کن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 13 دقیقه
محاسبه سود سوپر مارکت
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

سوپرمارکت‌ها یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌ها هستند که اجناس ضروری یک زندگی را عرضه می‌کنند. تقریبا تمام مغازه‌های سوپری سراسر قفسه هستند که انواع محصولات خوراکی و بهداشتی را در خود جای داده‌اند. خرد و کوچک بودن این اجناس و تنوع بالا در آنها که ممکن است یک محصول مشابه را چند شرکت مختلف تولید کنند، کار نظارت بر فروش و محاسبه سود حاصل را بسیار دشوار کرده‌است؛ مخصوصا اگر به جای استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی از روش‌های سنتی برای مدیریت مغازه استفاده شود. استفاده از این نرم افزارها سود فروش خواروبار را می‌‎تواند چند برابر کند.اما نحوه محاسبه سود سوپرمارکت چگونه است؟

اصلا چرا راه دور بریم، همین اکبر آقا سوپری محله ما که هر چند روز یکبار محصولات تولیدی شرکتی که در آن کار می‌کنم را برای فروش به آنجا می‌برم. اکبرآقا چندین سال است که در این فروشگاه به عرضه خوار و بار مشغول شده‌است و توانسته اعتماد محله را در فروش کالای با کیفیت و قیمت واقعی جلب کند. تنها مشکلی که همیشه با آن مواجه است سردرگمی در کالاهای موجود در مغازه و اطلاع از قیمت کالاهایی است که هر چند وقت یکبار تغییر می‌کند. بد نیست چند دقیقه از روز کاری صاحب یک سوپرمارکت را با هم مرور کنیم. و از این طریق توانسته سود فروش خواروبار خود را افزایش دهد.

مطالعه بیشتر: پایانه فروشگاهی

همان‌طور که گفتم من مسئول پخش محصولات یک شرکت تولیدی مواد خوراکی هستم و به واسطه همین کار حداقل هفته‌ای یکبار به مغازه اکبرآقا سر می‌زنم. درحالیکه دارم ماشین را جلوی مغازه پارک می‌کنم، صدای اکبرآقا بلند است که باز این شکلات تلخ‌ها را کجا گذاشتید؟ اغلب مواقع از صف پشت دخل مغازه تعجب می‌کنم! از خودم می‌پرسم چرا باید یک سوپرمارکت محلی چنین صفی داشته‌باشد وقتی به راحتی می‌توان فاکتور خرید هر مشتری را صادر و پرداخت کرد!

چند دقیقه‌ای را منتظر می‌مانم تا اکبرآقا مشتریان داخل مغازه را راه بندازد و نوبت به من برسد. در این چند دقیقه تمام حواسم را بر اکبرآقا و نحوه فروش و حساب و کتاب کردنش تمرکز می‌کنم. برخی از مشتریان حساب دفتری دارند و اکبرآقا مجبور است میزان خرید و مبلغ و تاریخ آن را در دفتر حساب خود به صورت دستی وارد کند. گاهی یکی از مشتریان کالایی را تقاضا می‌کند که اکبرآقا از موجود بودن آن در مغازه اطلاعی ندارد و حمید (شاگرد مغازه) را مورد خطاب قرار می‌دهد. در این آشفته بازار، برخی از مشتریان با فروشگاه تماس گرفته و تلفنی سفارش خرید می‌دهند و تاکید می‌کنند که هرچه زودتر سفارش آنها ارسال شود.

بعد از مدتی که فروشگاه محلی اکبرآقا خلوت شد، تازه متوجه حضور من شد و در حین عذرخواهی برای معطل شدنم، کالاهایی که برای آنها فاکتور کرده‌بودم را تحویل گرفت. بعد از اتمام حساب و کتاب، فاکتور اکبرآقا را در گوشی هوشمند ثبت کردم و مثل همیشه پرداخت با کارت برای تسویه حساب انجام شد. کارم که تمام شد متوجه نگاه متعجب اکبر آقا شدم. اکبر آقا با افسوس گفت: خوش به حالتون، کارتون طوریه که می‌تونی با چند تا دکمه تمام حساب و کتاب شرکت رو انجام بدی. کاش راه حلی هم برای کم کردن این شلوغی در مغازه کوچک منم وجود داشت. خندیدم و گفتم: اکبرآقا چرا فکر می‌کنی راه حلی برای شما وجود نداره!؟

بیشتر بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

کار من با کار شما تفاوت چندانی ندارد! من از یک صندوق فروشگاهی آنلاین استفاده می‌کنم که با کارتخوان اندرویدی یا گوشی همراه بدون محدودیت زمانی و مکانی، تمام حساب و کتاب‌ها را انجام دهم. شما می‌توانید با یک نرم افزار صندوق فروشگاهی ویندوزی و با بودجه‌ای نسبتا کم، به تمام امکانات حسابداری که یک فروشگاه نیاز دارد، دسترسی داشته باشید. البته اگر به دلیل کوچک بودن مغازه با محدودیت فضا برای داشتن یک صندوق فروشگاهی روبه‌رو هستید، شما هم می‌توانید از نرم افزارهای آنلاین که از طریق گوشی‌های هوشمند یا تبلت به محیط آن دسترسی دارید برای حسابداری مغازه و مدیریت بهتر خرید و فروش‌ها بهره ببرید.

اکبرآقا که به نظر می‌رسید به این حرف‌های من و افزایش سود فروش خواروبار علاقمند شده، برای ادامه پیدا کردن بحث پرسید این صندوق فروشگاهی چی هست اصلا؟

صندوق فروشگاهی، نیاز ضروری هر فروشگاه و سوپرمارکت

صندوق فروشگاهی
صندوق فروشگاهی نیاز ضروری هر کسب و کاری

صندوق فروشگاهی در واقع یک نرم افزار حسابداری است که شما به عنوان صاحب مغازه سوپرمارکت می‌توانید تمام کالاهایی که برای مغازه خرید می‌کنید را در آن به کمک بارکد کالا ثبت کنید. در نتیجه وقتی مشتری یک یا چند کالا را برای خرید انتخاب می‌کند، با وارد کردن کالا در این نرم افزار و ارسال مبلغ نهایی خرید مشتری به کارتخوان در زمان خیلی کوتاهی می‌توانید مرحله خرید و پرداخت مشتری را انجام دهید و درنتیجه از شلوغ شدن مغازه و ایجاد صف طولانی مانند چند دقیقه پیش جلوگیری کنید.

از امکانات خوبی که نرم افزار فروشگاهی برای سوپرمارکت‌ها دارد، این است که شما موجودی هر کالا را در نرم افزار مشخص می‌کنید، بنابراین هنگام نزدیک شدن به اتمام موجودی نرم افزار به شما هشدار می‌دهد که به نقطه سفارش مجدد رسیده‌اید. این امکان به شما در مدیریت موجودی، محاسبه درآمد هر ماه و سود فروش خواروبار کمک می‌کند.

علاوه‌بر این، من متوجه شدم که بعضی از مشتریان شما حساب دفتری دارند و شما باید بدهی آنها را در دفتر ثبت کنید. این احتمال وجود دارد که به هر دلیلی بدهی یک مشتری را در دفتر ثبت نکنید و یا دفتر گم شود. اما نرم افزار حسابداری فروشگاهی این امکان را به شما می‌دهد که مشتریان ثابت خود را در بخش اشخاص معرفی کنید و خریدها و بدهی‌های آنها را به طور کامل و در همان لحظه ثبت فاکتور در نرم افزار نیز ثبت کنید. در این صورت همواره به اطلاعاتی همچون میزان خرید مشتریان، میزان بدهی‌ها و پرداختی‌های آنها دسترسی دارید.

لازم است این نکته را هم یادآوری کنم که در نرم افزار می‌توانید کاربران مختلفی را تعریف کنید. چون اغلب ساعت کاری سوپرمارکت طولانی است و معمولا به صورت شیفتی در مغازه کار می‌کنید، هر فرد با حساب کاربری خود وارد نرم افزار می‌شود و تمام خریدهای هر شیفت کاری با نام خود فرد ثبت می‌شود. این امکان به مدیریت بهتر کارکنان مغازه و میزان فروش هر شیفت کاری کمک می‌کند.

معیارهای انتخاب نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت

معیارهای نرم افزار فروشگاهی
معیارهای انتخاب نرم افزار فروشگاهی سوپر مارکت

حمید که در حین مرتب کردن مغازه و قفسه‌های حبوبات و روغن به حرف‌های من گوش می‌داد، پرسید حالا که شما انقدر از نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی تعریف می‌کنید اگر بخواهیم برای سوپرمارکت محلی این نرم افزار را تهیه کنیم چه فاکتور و معیارهایی را باید مد نظر بگیریم؟

صندوق فروشگاهی نوعی نرم افزار حسابداری است که باید برای انتخاب و خرید بهترین نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت به شناخت کاملی از نیازهای کسب‌و‌کار خود در حسابداری برسید. در واقع اول باید تکلیفتان را با خودتان روشن کنید و بعد برای خرید نرم افزار حسابداری مناسب اقدام کنید.

در سوپرمارکت، تعداد کالاها بسیار زیاد است و مشتریان نیز به همان نسبت خریدهای خود را در دفعات متعدد و کالاهای متنوع انجام می‌دهند. ولی برای صاحب مغازه معمولا سود فروش هر کالا بسیار ناچیز است. بنابراین وارد کردن تمام کالاها در نرم افزار کاری بسیار زمانبر خواهد بود. شاید اولین معیاری که باید در نظر داشت این است که نرم افزار فروشگاهی به صورت پیش‌فرض تعداد زیادی از کالاهای موجود در سوپرمارکت‌ها را تعریف کرده باشد.

باید بدانید: نرم افزار پخش مویرگی

  • گزارش‌های مدیریت در نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت

هر فروشگاهی مشتریان ثابت خود را دارد و اغلب این مشتریان هم کالاهای مشخصی را برای خرید در نظر دارند. بهتر است صندوق فروشگاهی انتخابی شما گزارش‌های مختلفی مانند بیشترین فروش در طول یک ماه، پرطرفدارترین کالاهایی که مشتریان مغازه از شما خرید کرده‌اند و کالاهایی که بیشترین سود را برای شما به ارمغان آورده‌اند را به شما ارائه دهد. زیرا به کمک چنین اطلاعاتی بهتر می‌توانید میزان فروش خود و رضایت مشتریان را مدیریت کنید.

البته گزارش‌های دیگری همچون وضعیت صورت‌حساب اشخاص و میزان بدهی هر کدام، رسیدن به نقطه سفارش مجدد، هشدار تاریخ سررسید چک‌ها اگر در خرید و فروش‌های سوپرمارکت از چک استفاده می‌کنید، نمایش تعدادی و ریالی موجودی کالا و انبار نیز می‌تواند در ایجاد دیدگاهی روشن نسبت به کسب‌وکار و وضعیت فعلی شما موثر باشد.

  • تعریف کالا و اتصال به ترازو

هدف استفاده از نرم افزار فروشگاهی در سوپرمارکت محلی، تسریع فرایند خرید مشتری است. یعنی به کمک دستگاه بارکدخوان، خیلی سریع تمام کالاهای مشتری را ثبت و فاکتور خرید وی را برای پرداخت صادر کنید. بنابراین لازم است تمام کالاهایی که در سوپرمارکت موجود دارید در نرم افزار تعریف شده باشند

اما گاهی بارکد کالا مخدوش است یا آن را تازه در مغازه موجود کرده‌اید و هنوز فرصت وارد کردن آن در نرم افزار را نداشته‌اید، بنابراین مهم است که بتوانید به صورت دستی کالا را در نرم افزار پیدا کنید و خیلی راحت آن تعریف کنید. بهتر است برای سوپر مارکت، امکان تعریف کردن دستی کالا یا جستجو براساس شکل یا گروه بندی وجود داشته باشد. همچنین گاهی ممکن است برای محاسبه مبلغ نهایی یک کالا، آن را وزن کنید که در این صورت نیاز است نرم افزار شما امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال را داشته باشد. کارتخوان اندرویدی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی سوپرمارکت پارمیس، راهکاری مناسب برای فروشگاه‌های محلی

البته این را هم باید یادآوری کنم نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی متنوعی در بازار وجود دارد که برای انتخاب بهترین نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت باید شناخت کاملی از نیازهای کسب‌و‌کار خود داشته باشید؛ در غیر این‌صورت به هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد. اگر اجازه دهید من نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس را به شما معرفی کنم. چون خودم با این نرم افزار کار می‌کنم و شناخت کاملی از امکانات آن دارم، می‌توانم به عنوان راهنمایی امکاناتش را به شما معرفی کنم تا بین گزینه‌های خود آن را هم در نظر بگیرید.

  • قیمت مناسب نرم افزار فروشگاهی

به نظر من بعد از اینکه امکانات مورد نیاز کسب‌ و‌ کار از نرم افزار حسابداری را لیست کردید، باید حدود بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید نرم افزار حسابداری اختصاص دهید را تعیین کنید. زیرا یکی از معیارهای مهم در نهایی کردن انتخاب شما قیمت نهایی نرم افزار حسابداری است. البته باید این را هم در نظر داشته‌ باشید که قیمت نرم افزار را برحسب امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد با دیگر نرم افزارها مقایسه کنید. نرم افزار فروشگاهی پارمیس با در نظر گرفتن امکاناتی که دارد نسبت به دیگر نرم افزارها قیمت مناسب‌تری هم دارد و سبب افزایش سود فروش خواروبار می‌شود.

  • محیط کاربری ساده
تعریف اشتراک
تعریف اشتراک برای مشتریان

مزیت دیگری که در صندوق فروشگاهی پارمیس برای من مطرح است، ساده بودن محیط آن و درنتیجه کار کردن راحت با آن است. چون قرار است سرعت فرایند خرید مشتری بهتر شود، لازم است چنین نرم افزاری محیطی ساده داشته باشد تا تمام افراد با هر سطح از دانش بتوانند به راحتی با آن کار کنند.

باید بدانید: نرم افزار تولید و بهای تمام شده

  • بانک اطلاعاتی سوپرمارکت پارمیس

در نرم افزار فروشگاهی پارمیس حدود 60,000,000 کالا تعریف شده است و این یعنی شما به طور پیشفرض بسیاری از کالاها و اقلام موجود در فروشگاه را در نرم افزار دارید. بنابراین نیاز نیست زمان طولانی برای ورود اطلاعات کالاهای فروشگاه در نرم افزار اختصاص دهید.

  • تعریف صف به هنگام فاکتور زدن برای مشتریان

این امکان را می‌توان در گروه معیارهای اساسی برای فروشگاه‌ها در نظر گرفت. زیرا پیش می‌آید چندین مشتری همزمان با هم به فروشگاه مراجعه ‌کنند و همین باعث ایجاد صف در قسمت پیشخوان مغازه می‌شود. پارمیس با ویژگی تعریف صف در نرم افزار فروشگاهی خود این امکان را به فروشنده می‌دهد که به طور همزمان بتواند برای چند نفر فاکتور صادر کرده و مرحله پرداخت را انجام دهد. برخلاف صندوق فروشگاه‌های معمول که باید فاکتور یک مشتری بسته شود و پس از آن فاکتور مشتری بعدی صادر شود.

  • معرفی کالا با گروه‌بندی و زیرگروه و جست‌و‌جوی کالا به صورت دستی

در صندوق فروشگاهی پارمیس این امکان وجود دارد که اگر دستگاه بارکدخوان به هر دلیلی قادر به خواندن بارکد روی کالا نباشد، آن را به طور دستی در نرم افزار جست‌و‌جو کند. همچنین چون می‌توان کالاها را گروه‌بندی کرد، پیدا کردن کالاها به صورت دستی راحت‌تر خواهد بود. البته برای پیدا کردن آسان کالاها و تشخیص سریع آنها می‌توانید تصویر هر کالا را نیز در نرم افزار وارد کنید.

  • طراحی و چاپ بارکد برای کالاهای بدون بارکد

این نرم افزار امکان اتصال به بارکدخوان را دارد، بنابراین ثبت کالاها در فاکتور مشتری از طریق خواندن بارکد آنها انجام می‌شود. در کنار این امکان می‌توان برای کالاهایی که بارکد ندارند، بارکد مخصوص چاپ کرده و آنها را براساس آن بارکد در نرم افزار تعریف کرد.

  • تعریف اشتراک برای مشتریان
تعریف اشتراک
تعریف اشتراک برای مشتریان

اگر مشتریان ثابتی داشته‌باشید و آنها از شما با شرایط اعتباری خرید می‌کنند، می‌توانید مشتریان را در نرم افزار تعریف کرده و مانده حساب و سود فروش خواروبار و بدهی‌های آنها را از طریق نرم افزار مدیریت کنید. البته با نصب ماژول پیامکی روی نرم افزار می‌توانید مانده حساب هر فرد را برای وی پیامک کنید

  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و اتصال به پوز بانکی

یکی از وظایف صاحبان مشاغل، محاسبه و پرداخت مالیات مشمول به سازمان امور مالیاتی است. در فروشگاه‌های مختلف، مالیات بر ارزش افزوده از مهم‌ترین انواع مالیاتی است که باید محاسبه و پرداخت شود. نرم افزار صندوق فروشگاهی پارمیس می‌تواند ارزش افزوده هر فاکتور خرید را محاسبه و مبلغ نهایی فاکتور را به دستگاه کارتخوان متصل به نرم افزار منتقل کند. نرم افزار فروشگاهی پارمیس با اتصال به دستگاه پوز بانکی، امکان پرداخت با کارت، پرداخت نقدی یا ترکیب این دو را برای مشتریان شما فراهم آورده‌ است.

صندوق فروشگاهی آنلاین برای سوپرمارکت

سعی کردم تمام مواردی که اکبرآقا باید در رابطه با نرم افزار فروشگاهی بداند را یادآوری کنم. اکبرآقا که روال کاری من را بارها دیده‌بود، پرسید پس چه‌طور شما می‌توانی با همین گوشی هوشمند، فاکتور ما را در نرم افزار شرکت ثبت کنی؟ نرم افزاری که شرکت ما استفاده می‌کند، نرم افزار حسابداری آنلاین است که روی دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی و یا گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود. خوبی این نرم افزار این است که من به عنوان بازاریاب می‌توانم در محل، فاکتور خرید مشتری را متناسب با اقلام خریداری شده وی صادر و ثبت کنم.

اطلاعاتی که من ثبت می‌کنم به واسطه اینترنت در نرم افزار حسابداری شرکت ثبت می‌شود و حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته‌باشم نیز اطلاعات را ذخیره می‌کند و به محض اتصال به اینترنت تمام اطلاعات ثبت شدن به نرم افزار حسابداری شرکت منتقل می‌شود. سخت افزار لازم برای استفاده از این نرم افزار، دستگاه کارتخوان اندرویدی است که به راحتی می‌توان توسط آن فاکتور خرید و فروش را صادر و پرداخت را انجام داد. با توجه به هزینه پایین نرم افزار حسابداری آنلاین، گزینه بسیار مناسبی برای کسب‌ و‌ کارهای کوچک و فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش سود فروش خواروبار فروشی‌ها است.

نحوه محاسبه سود سوپر مارکت و نحوه محاسبه سود فروش مغازه

سوپرمارکت از آن دسته از شغل‌هایی است که برای رسیدن به سود بالا و موفقیت به صبوری بالا، اخلاق مناسب و داشتن خلاقیت نیازمند است. برای راه‌اندازی یک سوپرمارکت و موفقیت در این زمینه بایستی به چیدمان و ظاهر سوپر مارکت خود توجه زیادی داشته باشید. اهمیت ظاهری یک مغازه در این صنف برای مشتریان بسیار بالا است. چیدمان سوپرمارکت باید به گونه‌ای طراحی شود که راه رفتن بین قفسه‌ها و دسترسی به اجناس برای کودکان و همه قشر انسان‌ها به‌راحتی صورت بگیرد. داشتن ظاهری تمیز، نورپردازی خوب، قرار دادن کالاها در مکان مناسب سبب افزایش مراجعه مشتریان و در نتیجه سوددهی بیشتر خواهد شد.

به‌طور کلی برای حساب و کتاب در سوپر مارکت سه نوع پول وجود دارد؛ نوع اول مبلغی است که در صندوق در آخر وقت باقی است. نوع دوم مبلغی است که در کارتخوان موجود است و نوع سوم مبلغی است که از صندوق برای خرید اجناس مغازه برداشته شده است. اگر مدیریت یک مغازه خواروبار فروشی بداند که در روز چه مقدار فروش دارد؛ از این طریق به‌راحتی می‌تواند سود تقریبی کسب و کار خود را محاسبه کند.

استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی برای مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که زنجیره‌ای هستند بسیار ضروری است. زیرا در این صورت فروش تمام فروشگاه‌ها و سود فروش خواروبار را به صورت یکپارچه در یک نرم افزار حسابداری نگه‌داری می‌کنند که ارزیابی سود هر شعبه و مدیریت موجودی کالا آسان‌تر خواهد شد. از آنجا که نرم افزار حسابداری پارمیس، نسخه نرم افزار حسابداری و مالی یکپارچه هم دارد خیال شما از این نظر راحت است که با رشد و بزرگ شدن کسب‌و‌کارتان می‌توانید تمام نیازهای حسابداری خود را توسط همین نرم افزار برآورده کنید. لازم است تاکید کنم که من تجربه خودم از استفاده کردن این نرم افزار در اختیار شما گذاشتم. توصیه می‌کنم برای آشنا شدن با ویژگی‌ها و امکانات آن به صفحه نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی سوپرمارکت مراجعه کنید و یا با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

سوالات متداول برای نحوه محاسبه سود سوپر مارکت

  1. نرم افزار حسابداری مخصوص خواروبار و سوپرم ارکت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
    نرم افزار حسابداری مخصوص صنف سوپرمارکت باید بتواند گزارش‌های منظم برای مدیریت این صنف را تهیه و ثبت کند، یک نرم افزار خوب باید قابلیت تعریف کالا و اتصال به تجهیزات فروشگاهی مثل ترازو را داشته باشد. برای مشاهده سایر ویژگی‌ها لطفا به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.
  2. نرم افزار حسابداری پارمیس چه قابلیت‌هایی را مخصوص صنف خواروبار و سوپرمارکت در نظر گرفته است؟
    نرم افزار حسابداری پارمیس مخصوص این صنف با قیمت مناسب، تعریف صف به هنگام فاکتور زدن برای مشتریان، تعریف اشتراک برای مشتریان معرفی کالا با گروه‌بندی و زیرگروه و جست‌و‌جوی کالا به صورت دستی، و رابط کاربری ساده‌ای که دارد، توانسته یکی از نرم افزارهای قدرتمند در این زمینه باشد. برای آشنا شدن با سایر قابلیت‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
  3. چرا نرم افزار حسابداری برای صنف خواروبار فروشی و سوپرمارکت ضروری است؟
    مدیریت کالا در صنف خوارروبار فروشی و سوپرمارکت از دغدغه های صاحبین این کسب و کارهاست. با توجه به تنوع بالای کالا و احتمال فاسد شدن برخی از اقلام، مدیریت کالا به صورت دستی بسیار مشکل است. از همین رو، استفاده از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت با پشتیبانی از مدیریت انبار، برای این کسب و کارها بسیار مهم و ضروری است. نکته دیگر، محاسبه سود و زیان در این صنف است که با توجه به تعداد بسیار بالای تراکنش های مالی، در سیستم های سنتی بسیار مشکل است. آگاهی از کالاهای پرفروش و غیره از دیگر دلایل برای ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در این صنف است.
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید