2024-04-19 16:41:30

جذابیت های گرافیکی پارمیس پلاس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

هنگامی که ساعات بیشتری از روز را در یک محیط مانند محل کار به سر می بریم انتظار داریم آن محیط از لحاظ ظاهر به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد تا در آن احساس آرامش کنیم و محیط یکنواخت و کسل کننده ای نداشته باشیم ! این موضوع در مورد یک نرم افزار نیز صدق می کند.

یکی از جلوه های ویژه ی هر نرم افزار پوشش گرافیکی آن می باشد. بالطبع اولین چیزی که نظر انسان را به خود جلب می کند ظاهر است. وقتی همه ما روزانه حداکثر10 ساعت با یک نرم افزار کار می کنیم ظاهر گرافیکی آن و محیط نرم افزار باید با بهترین شکل و رنگ طراحی شده باشد تا ما از کار کردن با آن نرم افزار لذت ببریم.

نرم افزار حسابداری پارمیس نیز از این امر مستثناء نبوده و با توجه به ارزش و اهمیتی که برای مشتریان خود قائل است و احترام به نظر آن ها با ارائه پارمیس پلاس(10) در محیطی با گرافیکی عالی و فونت های زیبا و قابل دیزاین این امکان را برای مصرف گنندگان خود فراهم آورده است. از آن جهت که مشتریان از لحاظ نیازها و علایق متفاوت هستند، پارمیس درصدد آن بوده است تا با طراحی قالب های گرفیکی متفاوت به این نیاز مشتریان پاسخ دهد.

ارائه ی پارمیس استار برای مشتریانی که مراکز فروشگاهی و اقتصادی بزرگ با حجم تراکنش بالا ونیاز به حسابداری پیشرفته تری داشتند ما را بر آن داشت تا با تکیه بر موفقیت ها و تجربه ی خوب پارمیس استار، طراحی پارمیس پلاس(10) را نیز با تغییراتی مثبت ارائه کنیم.

 

از ویژگی هایی که پارمیس پلاس(10) را در جذابیت های گرافیکی متمایز می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • کاربران می توانند ظاهر نرم افزار از جمله رنگ و طرح نرم افزار، قالب گرافیکی منوها و پنجره ها را به دلخواه خود تغییر دهند.

 

  • طراحی منوها با در نظر گرفتن نوار ریبون برای کاربری آسان تر و دسترسی سریعتر به آیتم های پارمیس انجام شده است. آیکون های گرافیکی در نظر گرفته شده برای تمام گزینه ها علاوه بر انتقال معانی به طور بصری بر کاربری ساده تر منوها نیز افزوده است.

 

  • گروه بندی قسمت های مختلف منو ها بر هماهنگی ساختاری منوها تاکید داشته و به ذهن کاربر نظم بیشتری می دهد.

 

  • امکان جستجو در منوها از دیگر خصوصیات مهم و جذاب پارمیس پلاس(10) است که شرایط پیدا کردن آیتم های پارمیس را برای کاربر سهولت می بخشد.

 

  • سرعت ثبت فاکتور ها برای مشتریانی که در طول روز تراکنش بالایی دارند شرایط ایده آلی فراهم کرده است.

 

  • با قرار گرفتن اشاره گر بر روی هر منو، راهنمای آن بخش بطور خلاصه قابل مشاهده خواهد بود. این آیتم علاه بر راحت تر کردن کار با نرم افزار، مشتریان را به همه آیتم های نرم افزار آشنا خواهد کرد.

 

  • ستون عملیات پرکاربرد در پارمیس ده این قابلیت را دارد که با فشردن دکمه ای که دو فلش روی آن قرار دارد آن را در حالت مخفی قرار داد تا صفحه ی کار با پارمیس برای استفاده به تمامی در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

  • در نوار زیرین پارمیس پلاس (10) اطلاعاتی مانند تاریخ روز، دوره مالی فعلی، کاربر فعال بر روی این سیستم و اطلاعات ماژول پیامک و ماژول تماس درج شده است تا فعال یا غیرفعال بودن آنها به راحتی قابل کنترل باشد.
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید