2024-03-29 00:08:30

دانشجویان ارشد کارآفرینی مبزبان مدیرعامل پارمیس و کارآفرین صنعت IT بودند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

این بار دانشجویان ارشد کارآفرینی مبزبان مدیرعامل پارمیس کارآفرین صنعت IT بودند

این بار بنیانگذار شرکت پارمیس روز سه شنبه مورخ دوم اردیبهشت سال 93 در حضور جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی حضور پیدا کرد و به بیان تجربیات خود پرداخت.

مدیر شرکت فناوری اطلاعات پارمیس وکارآفرین جوان و مدیر نمونه کشور با بیان راهکارهای مناسب انتخاب ایده ، در میان کارآفرینان آینده کشوربه بررسی نحوه تاسیس شرکت های فناوری اطلاعات پرداخته و با اشاره به چالش ها و مشکلات راه ، نقشه راه وتوسعه شرکت های فناوری اطلاعات را ترسیم نمودند.

ایشان ایده را ثمره خلاقیت و نوآوری دانست و به کار آفرینان و دانشجویان توصیه کرد که همواره با انتخاب ایده مناسب که تنها آغاز وشروع حرکت است در مسیر عمل پیشتاز باشند که تنها با عمل و استقامت در مسیرحرکت ،به هدف و مقصود نهایی خود خواهند رسید .

مدیر نمونه کشور با ترغیب کار آفرینان جوان به کسب مهارت های لازم بیان داشت : کارآفرینی راهی پر فراز و نشیب است و کارآفرینان همواره باید با عزمی راسخ و اراده ای قوی در این مسیر حضور داشته باشند .ایشان افزوند:مشتری و مصرف کننده نقش تعیین کننده در حرکت و پویایی زنجیره ارزش دارد و توجه به نیازآنان از اولویت های اصلی کسب وکار است .ایشان همچنین با تاکید بر توجه به نیروهای مستعد بیان داشتند سرمایه های اصلی کشور وصنعت همین جوانان هستندکه باید با میدان داری و ایجاد فضاهای مناسب رشد برای آنان بیش از پیش به خلاقیت و توانایی آنان بها داد. ایشان با اشاره به تاریخچه ای از چرایی و نقطه عطف تولید نرم افزار افزودند: در زمانی که تصمیم به تولید نرم افزار حسابداری پارمیس نمودم در بازار نرم افزار ایران نرم افزار مناسبی در این عرصه وجود نداشت ایشان با اشاره به تلاش های بی وقفه وشبانه روزی در زمان تولید اولین نسخه نرم افزار حسابداری پارمیس به این نکته اشاره کردند که درآن زمان گاهی مجبور به 20 ساعت کار در شبانه روز بوده ام .

در انتها ی سخنرانی مراسم پرسش و پاسخ برگزار شد و دانشجویان به طرح سوالات خود پرداخته و با ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل پارمیس در جمع خود ،خواستار حضور مجدد و کسب تجربه از ایشان را داشتند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید