2024-03-29 16:23:13

پارمیس مفتخر به دریافت جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شد.

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس مفتخر به دریافت جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شد.

فناوری و نوآوری در دنیای امروز، نقشی چشمگیر در رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی ایفا نموده و یکی از کلیدهای مزیت رقابتی در بازارهاي جهاني و خلق ثروت ملی به شمار می‌رود. در سال‌هاي اخير در سند چشم‌انداز و کليه اسناد بالادستي و سياست‌هاي کلي کشور مدیریت فناوری و نوآوری مورد توجه و تاکيد قرار گرفته‌ است. براين اساس، انجمن مدیریت فناوری ایران در راستاي سياست‌ کلان خود مبني بر ارتقاي نظام مدیریت فناوری و نوآوری در بنگاه‌های اقتصادی و با توجه به بیش از یک دهه فعالیت موثر در این عرصه، بر پايه مطالعات گسترده علمي و بررسي تجربيات موفق ملی و بین‌المللی، اقدام به طراحی و اجرای «جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری» نموده‌ است تا ضمن ارزیابی توانمندي‌ها و عملکرد فناورانه و نوآورانه بنگاه‌ها، به الگوسازی و ارتقای توانایی‌های بنگاه‌ها و نهایتا توانایی‌های ملی در توسعه فناوری و نوآوری کمک نماید.
مدل جایزه، تلفیقی از مدل های تعالی سازمانی، مدلهای پیمایش نوآوری و مدلهای مدیریت فناوری است.

ارزیابی شرکت های متقاضی با توجه به این مدلها و با دقت و حساسیت بالا، توسط ممیزان خبره صورت می گیرد. شرکت پارمیس نیز پس از ارزیابی های کارشناسان و داوران، حائز دریافت نشان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری گردید.
این جایزه در کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری که با حضور اساتید درجه اول دنیا و همچنین مقامات ارشد علمی کشور در جزیره کیش برگزار کردید به شرکت فناوری اطلاعات پارمیس اهدا گردید. پارمیس بعنوان اولین شرکت نرم افزاری و برای دومین سال پیاپی است که حائژ دریافت جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری می شوذ.

پارمیس که هدف اصلی خود را رضایت مشتری با ارئه و تولید محصولات کیفی با استفاده از فناوری های روز می داند، این افتخار بزرگ را در حالی تقدیم خانواده بزرگ پارمیس می نماید که هفته گذشته از نسل جدید نرم افزارهای خود با نام پارمیس استار که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز طراحی و تولید شده است در نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد. استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از محصولات جدید پارمیس نشان از دستیابی پارمیس به اهداف مد نظر بوده و چراغی است فراروی راه آینده ما.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید