2024-04-17 02:26:22

تخفیف 25% در جشنواره پایان سال برای خرید و ارتقاء به پارمیس پرو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 سال نو برای ایرانیان بهانه‌ای برای نو کردن محیط زندگی و کار و افکار بوده است و اسفند ماه، ماهی پر از هیجان و جنب و جوش برای خانه تکانی، دل، ذهن و صد البته کسب‌و‌کار. نو شدن محیط کار به همراه پیشرفت و انتخاب راهکاری جدید برای کسب و کار، البته با تکیه بر تجربه و دانش گذشته، نیاز به ابزار مناسب دارد.

 در دنیای فناوری امروز، استفاده از ابزار به‌روز، اتفاقی است غیر قابل اجتناب. استفاده از فناوری روز در نرم افزارها، امکانات فراوانی را در اختیارتان قرار می دهد  که بدون آنها، رقابت با رقبای کاری بسیار مشکل خواهد بود. نرم افزارهای به‌روز، نه تنها سرعت عمل شما را در امور حسابداری افزایش می دهند، بلکه در حوزه مدیریت و توسعه کسب و کار و اتخاذ تصمیم های درست، کمک رسان و همراه شما هستند.

نوآوری و تولید محصولات مبتنی بر نیازهای به روز شده مشتریان، یکی از اصول شرکت فناوری پارمیس است و پارمیس پرو نیز با همین رویکرد طراحی و توسعه داده شده است.  از همین رو پارمیس برای استقبال از سال نو، با یک خبر هیجان‌انگیز به سراغ شما آمده است. 

  • 25 درصد تخفیف ویژه برای خریداران جدید پارمیس پرو تا پایان اسفند 1400
  • 25 درصد تخفیف برای کاربران پارمیس پلاس تا پایان اسفند 1400

 پارمیس پرو، علاوه بر تمامی امکانات پارمیس پلاس، قابلیت‌های مدیریتی و حسابداری و فروشگاهی جدیدی را برای شما فراهم می‌کند که می‌تواند در کسب‌و‌کار شما تحولی بزرگ ایجاد کند.  پس اگر از کاربران نرم افزار پارمیس پلاس هستید، یا به دنبال نرم افزار حسابداری مناسب با رابط کاربری ساده هستید، این فرصت را از دست ندهید.

 

همین حالا، با واحد فروش نرم افزار حسابداری پارمیس پرو برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تخفیفات ویژه تماس بگیرید.

  

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید