2024-03-29 17:50:42

پارمیس، میزبان شما در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای حسابداری، مالی و یکپارچه سازمانی پس از حضور در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی در طی سالهای گذشته، امسال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، در بخش اپلیکیشن های تلفن همراه و نرم افزار حسابداری، حضور خواهد داشت و میزبان میهمانان، بازدیدکنندگان و کاربران محترم پارمیس خواهد بود.

این نمایشگاه که در بخش شبکه های اجتماعی، بین الملل، بازی و هنرهای دیجیتال، دانش و فناوری دیجیتال، کسب و کارهای نوپا (استارت آپ) و … برگزار میشود، همه ساله میزبان تعداد زیادی از بازدید کنندگان و علاقه مندان به حوزه دیجیتال می باشد که در این نمایشگاه با فناوری ها و محصولات کاربردی دیجیتالی آشنا می شوند و از این طریق جدیدترین دستاوردهای این حوزه را از نزدیک مشاهده میکنند.

بیشتر بدانید: نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، محصول رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس برای پلتفرم های اندروید و iOS که از چند سال پیش در مارکت های مختلف نرم افزاری منتشر شد و اکنون نیز بیش از 200000 کاربر فعال دارد، به عنوان محصول کلیدی و اصلی پارمیس برای عرضه در این نمایشگاه به همگان معرفی می شود.

از جمله دیگر اپلیکیشن های پارمیس در حوزه حسابداری نیز میتوان به اپلیکیشن پارمیس اسمارت، به عنوان زیر مجموعه ای از نرم افزار یکپارچه ERP پارمیس استار اشاره کرد؛ که در دو نسخه مدیران و کاربران جهت سهولت دسترسی به داده های نرم افزار یکپارچه و مدیریت دیجیتالی و یکپارچه کسب و کار در اختیار کاربران قرار میدهد.

حتما بدانید: نرم افزار CRM و پایانه فروشگاهی و نرم افزار بازرگانی

از دیگر محصولات پارمیس برای تلفن همراه، میتوان به اپلیکیشن سازمان همراه اشاره کرد که توسط پارمیس به صورت اختصاصی برای سازمان ها و شرکت ها طراحی می شود تا به عنوان واسطی میان کاربران و مشتریان با کسب و کارها باشد.

علاقه مندان جهت بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، میتوانند در تاریخ 20 لغایت 26 آبان ماه 96 از ساعت 10 الی 20 به محل نمایشگاه واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه نمایند.

منتظر حضور گرم شما در غرفه پارمیس، واقع در بخش نرم افزارهای تلفن همراه هستیم…

روابط عمومی پارمیس

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید