2024-03-28 19:45:16

استارت آپ پارمیس همراه در ششمین همايش بانكداري الكترونيك و نظام هاي پرداخت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده انواع نرم افزار مالی، اداری و سازمانی با معرفی اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه، نرم افزار حسابداری شخصی رایگان در ششمین همايش بانكداري الكترونيك و نظام هاي پرداخت و همچنین ارائه امکانات ویژه پارمیس همراه برای ارتباط بیشتر با بانک های پرداخت الکترونیک به عنوان استارت آپ گامی دیگر در روند موفقیت های روز افزون اپلیکیشن پارمیس همراه برداشت.

این همایش با حضور مدیرعاملان بانک ها و رئیس کل بانک مرکزی و با توجه به محورهای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، الزامات بین‌المللی، مدل‌های نوظهور و … در روزهای 13 و 14 دی ماه سال 95 در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید.

پارمیس همراه، به عنوان استارت آپ برگزیده و با معرفی ویژگی های منحصر به فرد و امکانات برجسته این نرم افزار رایگان برای مسئولین مربوطه در این همایش حضور یافت. شرکت کنندگان در این همایش ضمن معرفی اپلیکیشن های مرتبط با امور مالی و بانکداری همچنین فرصت گفتگو و تبادل اطلاعات و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه ها را با مسئولین و مدیرعاملان بانک ها داشتند. پارمیس از چندی پیش در راستای توسعه امکانات نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه در حال مکاتبه با تعدادی از بانک ها بوده تا ضمن استفاده از خدمات بانکی برای اتصال به نرم افزار بتواند از این طریق با افزودن امکانات بیشتری به نرم افزار کاربرد و کارایی آن را بیش از پیش برای کاربران افزایش دهد. امیدواریم که بتوانیم به زودی پارمیس همراه را به عنوان برجسته ترین و کاملترین نرم افزار حسابداری شخصی روی تلفن های همراه برای کاربران تبدیل کنیم.

آلبوم تصاویر ششمین همايش بانكداري الكترونيك و نظام هاي پرداخت

module[718]

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید