2024-03-28 17:05:37

مراسم با شکوه اختتامیه الکامپ 95

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس، تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه مالی، اداری و سازمانی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران از تاریخ 25 تا 28 آذر ماه میزبان بسیاری از علاقه مندان و بازدید کنندگان داخلی و خارجی بود، غرفه دیدنی امسال پارمیس همچون سال های گذشته با استقبال بی نظیر مشتریان پارمیس، علاقه مندان و بازدید کنندگان رو به رو شد.

این نمایشگاه فرصتی بود تا پارمیس با حضور موثر خود با نمایندگان پارمیس در استان های مختلف که به این نمایشگاه آمده بودند، مشتریان بالقوه ای که به تازگی با محصولات پارمیس آشنا شده بودند و هم چنین جمع کثیری از کاربران محترم محصولات نرم افزاری پارمیس از نزدیک گفتگویی داشته باشد.

در روزهای آغازین برگزاری نمایشگاه، غرفه پارمیس از جمله غرفه هایی بود که سیل عظیم بازدید کنندگان را به سوی خود می کشاند و بسیاری از کاربران نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه که از حضور پارمیس در نمایشگاه بسیار خوشحال بودند دقایقی را به گفتگو درباره تجربیات خود در استفاده از پارمیس همراه و پیشنهادات خود گذراندند و با گفتگو با کارشناسان فنی نرم افزار که به نمایندگی از تیم تولید پارمیس همراه در آنجا حضور داشتند از مشکلات و پیشنهادات خود صحبت کردند..

همچنین استقبال مشتریان نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس از غرفه پارمیس پلاس و بازدید از امکانات و ویژگی های جدید پارمیس پلاس نسخه 11 سبب شد تا این محصول ویژه به مشتریان جدیدی که در پی خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی با امکانات خاص بودند نیز به آنان معرفی گردد.

حمایت از جوانان پرشور و متخصص ایرانی یکی از نقاط قوت پارمیس است که وزیر محترم ارتباطات و اطلاعات ایران، جناب آقای محمود واعظی ضمن بازدید از غرفه فناوری اطلاعات پارمیس از این صفات بارز نام برد، ایشان پس از بازدید از محصولات نرم افزاری پارمیس و گفتگویی با مدیر عامل فناوری اطلاعات پارمیس گفت: جوانان ایرانی از سرمایه های ارزشمند ایران هستند که با تلاش و موفقیت های خود نام ایران را سربلند خواهند کرد.

پازل سوم از غرفه فناوری اطلاعات پارمیس که با محصول پارمیس استار، نرم افزار یکپارچه سازمانی کامل شده بود با معرفی و ارائه زیرسیستم های جدیدی که در طی سال به آن اضافه شده بود در معرض عموم قرار گرفت.

مدیر عامل محترم شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، ضمن حضور در بخش های مختلف غرفه پارمیس، با بازدید کنندگان محترم و همچنین مشتریان محترم پارمیس گفتگوهایی داشتند که منجر به قدم های بزرگ آینده گردید.

روزهای آتی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران همچنان با استقبال بازدید کنندگان از غرفه پارمیس سپری گردید و در روز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، پارمیس میزبان خانواده های ارجمندی بود که در این روز با شکوه به نمایشگاه آمده بودند.

در روز اختتامیه نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران، پارمیس با اتفاقات خوبی که در این نمایشگاه تجربه کرد و مشتریانی محترمی که از راهی نزدیک با آنها در ارتباط بود با کوله باری از تجارت گوناگون همچون بازدید جناب وزیر محترم از غرفه پارمیس، افتخار آشنایی با مشتریان گذشته و آینده و گفتگوهای موفقیت آمیز آخرین روز از الکامپ 95 را به امید موفقیت های بیشتر پشت سر گذراند.

به گزارش روابط عمومی فناوری اطلاعات پارمیس، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 با حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در تاریخ 25 تا 28 آذر ماه برگزار گردید که فرصتی برای معرفی و ارائه محصولات شرکت ها و همچنین معرفی استارت آپ های جدیدی که به تازگی تاسیس شده اند است.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید