2024-03-28 18:04:18

فناوری اطلاعات پارمیس، میزبان شما در چهارمین نمایشگاه الکامپ زنجان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که با همکاری نظام صنفی رایانه ای زنجان دایر شده است؛ از 11 تا 15 مرداد ماه 95 در فضایی با 1500 متر مربع و با حضور بیش از 50 شرکت داخلی از شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، تهران، مشهد، اصفهان و شیراز، پذیرای تمامی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به حوزه کامپیوتر، رسانه های دیجیتال، تجارت الکترونیک، برق و الکترونیک، مخابرات، دولت الکترونیک، امنیت اطلاعات، موبایل و اینترنت می باشد.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، طراح و ارائه دهنده انواع نرم افزار حسابداری و مالی یکپارچه و سازمانی، برای کسب و کارها و اصناف مختلف، در  ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ، در این رویداد فناورانه استان زنجان حضور دارد و محصولات نرم افزاری خود را برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش قرار داده است.  

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به روز شدن جامعه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباطات مستقیم و هرچه بیشتر مصرف کنندگان و عرضه کنندگان خدمات، اطلاع رسانی به افراد، ارائه آخرین دستاوردها در زمینه الکترونیک و تکنولوژی های برتر دنیا می باشد.

فناوری اطلاعات پارمیس، نرم افزارهای حسابداری و مالی خود را اعم از نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری بازرگانی، نرم افزار حسابداری شرکتی، نرم افزار یکپارچه سازمانی ERP پارمیس استار و همچنین انواع برنامه حسابداری رایگان خود شامل نرم افزار حسابداری رایگان برگ سبز پارمیس، نرم افزار حسابداری نسخه دانشجویی پارمیس و نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه را در اختیار بازدیدکنندگان گرامی قرار داده است. کارشناسان پارمیس با حضور در نمایشگاه، پاسخگوی سوالات شما بازدیدکنندگان گرامی خواهند بود و شما را در انتخاب محصولی متناسب با نیاز کسب و کارتان راهنمایی خواهند کرد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه و بهره مندی از امتیازات ویژه پارمیس که برای بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه در نظر گرفته شده است؛ می توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای دوشنبه 11 مرداد تا جمعه 15 مرداد ماه به محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان، کُریدور (راهرو) A غرفه 3 مراجعه نمایند.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید