2024-03-28 18:36:47

نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه در مارکت اندرویدی Google Play منتشر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در راستای جلب رضایت کاربران و علاقه مندان به مارکت اندرویدی Google Play و همچنین بهره گیری از امنیت و اطمینان بالای این مارکت اندرویدی گوگل، نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه را به صورت رایگان در این مارکت منتشر کرد.

نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه، اپلیکیشن کاربردی و رایگان شرکت فناوری اطلاعات پارمیس می باشد که در پلتفرم های اندرویدی و IOS تا به امروز از طریق انواع مارکت های اپلیکیشن موبایل از جمله: بازار، مایکت، کندو، اپ استور، ایران اپس، پلازا در دسترس کاربران قرار گرفته بود، از این پس نیز از طریق لینک زیر در گوگل پلی قابل دسترس می باشد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.parmisit.parmismobile&hl=en

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، مدیرعامل این شرکت خبر از ورود نرم افزار حسابداری پارمیس همراه به دنیای اپلیکیشن های Google Play داد و اظهار داشت: این اتفاق نقطه عطفی برای فناوری اطلاعات پارمیس بود که توانست در مارکت اندرویدی Google Play اپلیکیشن موبایل حسابداری شخصی پارمیس همراه را ثبت نماید و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، بتوانیم در جوامع بین المللی نیز پارمیس همراه را به عنوان ابزاری کاربردی برای حسابداری شخصی در اختیار عموم افراد قرار دهیم.

شایان ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه در آخرین نسخه خود امکان حسابداری پیامکی را برای کاربران اندروید فراهم کرد. این قابلیت در کنار سایر ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه تمامی موارد مورد نیاز برای حسابداری شخصی حرفه ای را فراهم می کند. برای دانلود رایگان و آشنایی با این قابلیت جدید پارمیس همراه به اینجا مراجعه نمایید.

دانلود رایگان نرم افزار پارمیس همراه
برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید