2024-03-28 12:26:06

روز مهندس بر مهندسین ایرانی مبارک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

روز پنجم اسفند ماه در تقویم رسمی کشور ایران به عنوان روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نام گذاری شده است. فناوری اطلاعات پارمیس این روز مهم را به تمامی مهندسین عزیز ایرانی تبریک می گوید.

 

به جرات می توان جامعه مهندسین کشور را جزء گروهی دانست که در آبادانی و پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران تاثیر مستقیم و موثری دارند. تلاش های ارزشمند مهندسین جامعه تا به امروز در بخش های صنعت، تکنولوژٍی، کشاورزی، خدمات، تولید، فناوری اطلاعات، آموزش و … توانسته است کشور ما را در جایگاهی قرار دهد که از لحاظ دانش علمی و توانایی های برتر در زمینه علوم مختلف ریاضیات، فیزیک، کامپیوتر، الکترونیک و … هم رده با کشورهای بزرگ دنیا قرار دهد.

 

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با داشتن مهندسین خبره و با تجربه در طی این سالها توانسته است با تکیه بر توانایی و تخصص مهندسین پر تلاش خود، نرم افزارهای حسابداری پارمیس را تولید و عرضه نماید و همگام با تکنولوژی های روز دنیا، پیش برود. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس مفتخر است که در کنار تیم حرفه ای پارمیس و در راستای جلب رضایت کاربران و مشتریان محترم، مشغول به فعالیت در حوزه سیستم های مالی و حسابداری می باشد و امید که این تلاش شبانه روزی در توسعه و پیشرفت فرهنگ حسابداری و حسابرسی جامعه تاثیرگذار باشد.

 

خواجه نصیرالدین طوسی شاعر ، فیلسوف ، متکلم ، فقیه ، دانشمند ، ریاضی دان و منجم ایرانی سده هفتم است . و به افتخار روز تولد این دانشمند بزرگ ایرانی پنجم اسفند به عنوان روز مهندس نام گذاری شده است . این دانشمند بزرگ از جمله افرادی است که خدمات ارزشمند او به تمدن ایرانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

او برای نجات کتب، نسخ قدیم و آثار علمی از خطر نابودی، زحمات زیادی را متحمل شد و توانست بیش از 400هزار جلد کتاب در زمینه‌های ریاضی، فلسفه، نجوم، طب و مجموعه‌ای از آثار ادبی را در مراغه جمع‌آوری و کتابخانه بزرگی را نیز در این شهر راه‌اندازی کند.

 

روز مهندس فرصتی است برای این‌ که با در نظر گرفتن وسعت حضور و فعالیت مهندسان و عرصه‌های مختلفی که در آنها خدمات مهندسی حرف اول را می‌زند، نقش مهندسان در زمینه‌های مختلف را نادیده نگیریم و از تمامی مهندسانی که در ارائه طریق و تسهیل زندگی ما نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنیم.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به عنوان یکی از شرکت های فعال و دانش بنیان در زمینه تولید و عرضه نرم افزار های حسابداری و مالی برای اصناف، شرکت ها، سازمان ها، کارخانجات، فروشگاه ها، واحد های تولیدی و خدماتی و … در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ، به نوبه خود این روز را به تمامی مهندسین جامعه تبریک گفته و برای مهندسان در هر شاخه و رشته ای و در هر رده و درجه تحصیلی آرزوی دستیابی به موفقیت های جهانی و بین المللی را دارد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید