2024-03-29 11:06:03

کانال رسمی تلگرام پارمیس راه اندازی شد.

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

چندی پیش اپلیکیشن تلگرام اقدام به راه اندازی کانال‌های عمومی کرد و پارمیس نیز به طور رسمی اقدام به  راه اندازیکانال تلگراممخصوص به خود کرده است. پارمیس در کانال تلگرام خود قصد ارسال جدیدترین مطالب سایت، اطلاعیه‌های مختلف و مواردی از این دست را در آن دارد. 

اپلیکیشن تلگرام اقدام به راه اندازی بخشی با عنوان کانال کرده است که به نوعی همان Broadcast قبلی، اما با امکانات بیشتر و عدم محدودیت‌های مختلف است. اگر به طور دقیق با ماهیت این بخش جدید تلگرام آشنایی ندارید در توصیف آن باید بگوییم که کانال، درست مانند یک گروه عمل خواهد کرد با این تفاوت مهم که تنها اعضای مشخص شده توسط مدیر، امکان ارسال مطلب در آن را دارند و افراد دیگر، تنها قادر به خواندن گفتگوها، یا پست‌های ارسال شده خواهند بود. از همین رو، می توان گفت که ساخت یک کانال جدید، برای هر کاربری، کاربردی نخواهد بود و تنها وب سایت ها، گروه‌ها و مجموعه‌های مهم که دارای مخاطبین خاص خود هستند اقدام به ساخت آن خواهند کرد و افراد عادی، می توانند به جای ساخت کانال، با دنبال کردن آن‌ها از این بخش فوق العاده‌ی تلگرام نهایت استفاده را کنند.

 

اگر از پیام رسان تلگرام استفاده می‌کنید همین حالا از طریق لینک و یا اسکن کد زیر به کانال رسمی فناوری اطلاعات پارمیس بپیوندید:

لینک به کانال تلگرام پارمیس

 

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید