2024-03-29 11:13:40

از مهر ماه 94 تمدید پشتیبانی فقط برای پارمیس پلاس انجام میشود.

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فناوری اطلاعات پارمیس از زمستان سال 1393  با ارائه و بروزرسانی مداوم نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس گامی بزرگ در جهت پاسخگویی به نیازهای شما همراهان عزیز پارمیس از یک نرم افزار حسابداری را برداشته است. همانطور که در این چند ماه به اطلاع شما رساندیم در پارمیس پلاس بر رویکرد مشتری محور بودن نرم افزار بسیار تاکید داشته ایم و کوشیده ایم از نظرات مثبت و سازنده ی شما عزیزان حداکثر استفاده را نماییم. بی گمان انتظارات و پیشنهادات  کسی  که به طور مستقیم و روزانه با نرم افزار کار میکند می تواند چراغ روشنی را در پیش روی ما قرار دهد تا اجرای این نکات منجر به کسب حداکثری رضایت شما عزیزان گردد.
با توجه به تمرکز واحد برنامه نویسی و پشتیبانی بر به روزرسانی  پارمیس پلاس به اطلاع شما خانواده بزرگ پارمیس می رسانیم ارائه آپدیت برای پارمیس 9 متوقف شده است لذا از مهرماه 1394 امکان تمدید پشتیبانی تنها برای پارمیس پلاس میسر است. همچنین ارائه ی کد فعالسازی برای پارمیس 9 تا پایان سال 95 و تنها از طریق عضویت در باشگاه مشتریان پارمیس به صورت کاملا رایگان امکان پذیر خواهد بود. از این جهت برای آن دسته از عزیزانی که نگرانی هایی بابت دریافت کد فعالسازی داشتند مشکلی پیش نخواهد آمد و همگی می توانند بدون تماس با واحد پشتیبانی ازطریق تیکت اقدام به اخذ کد فعالسازی نمایند.

در همه ی شرکت های نرم افزاری نسخه های قدیمی بعد از گذراندن دوره عمر نیاز به بررسی و بازبینی مجدد دارند. لذا شرکت های نرم افزاری با تولید نرم افزاری جدید که توانایی اعمال تغییرات گسترده تری را نیز دارا باشد  دستورالعمل های جدیدتر و بهینه تری را برای مشتریان تدارک می بینند. برای مثال شرکتی همچون مایکروسافت به دلایل متعددی خدمات پشتیبانی  خود را به تدریج  از ویندوز XP حذف نمود و به همه ی کاربرانی که ویندوز XP دارند هشدار داد که دیگر به هیچ وجه ویندوز XP را پشتیبانی نمی کند. لذا کاربران هر مشکلی که در ویندوزهای XP داشته باشند باید خود به دنبال رفع مشکل برآیند.

فناوری اطلاعات پارمیس به همه ی عزیزانی که تا کنون تصمیم به ارتقای نرم افزار خود نگرفته اند پیشنهاد می کند با پارمیس پلاس امکانات جدیدی را تجربه نمایند.

در زیر می توان به برخی از امکانات و قابلیت های اضافه شده در پارمیس پلاس به شرح زیر اشاره نمود:

– کاربران می توانند ظاهر نرم افزار از جمله رنگ و طرح نرم افزار، قالب گرافیکی منوها و پنجره ها را به دلخواه خود تغییر دهند. – طراحی منوها با در نظر گرفتن نوار ریبون برای کاربری آسان تر و دسترسی سریعتر به آیتم های پارمیس انجام شده است. آیکون های گرافیکی در نظر گرفته شده برای تمام گزینه ها علاوه بر انتقال معانی به طور بصری بر کاربری ساده تر منوها نیز افزوده است.

– گروه بندی قسمت های مختلف منو ها بر هماهنگی ساختاری منوها تاکید داشته و به ذهن کاربر نظم بیشتری می دهد.

– امکان جستجودر منوها از دیگر خصوصیات مهم و جذاب پارمیس پلاس است که شرایط پیدا کردن آیتم های پارمیس را برای کاربر سهولت می بخشد.

– سرعت ثبت فاکتور ها برای مشتریانی که در طول روز تراکنش بالایی دارند شرایط ایده آلی فراهم کرده است.

– با قرار گرفتن اشاره گر بر روی هر منو، راهنمای آن بخش بطور خلاصه قابل مشاهده خواهد بود. این آیتم علاوه بر راحت تر کردن کار با نرم افزار، مشتریان را به همه آیتم های نرم افزار آشنا خواهد کرد. – ستون عملیات پرکاربرد در پارمیس پلاس این قابلیت را دارد که با فشردن دکمه ای که دو فلش روی آن قرار دارد آن را در حالت مخفی قرار داد تا صفحه ی کار با پارمیس برای استفاده به تمامی در اختیار کاربر قرار گیرد.

– در نوار زیرین پارمیس پلاس اطلاعاتی مانند تاریخ روز، دوره مالی فعلی، کاربر فعال بر روی این سیستم و اطلاعات ماژول پیامک و ماژول تماس درج شده است تا فعال یا غیرفعال بودن آنها به راحتی قابل کنترل باشد.

– تهیه و گزارش فایل سه ماهه دارایی شامل گزارشات کامل، تجمیعی و امتناع

– امکان درج لوگو در فاکتور

– تعیین پرینتر پیش فرض برای هر فاکتور و فرستادن همزمان فاکتورها به چند پرینتر

– تعیین اندازه و فونت ، تغییر اندازه ستون ها، نمایش و یاعدم نمایش هریک از ستون ها در هنگام چاپ فاکتورها

– امکان جستجوی کالای اضافه شده در ردیف کالاهای هر فاکتور 

– امکان دسترسی به راهنماهای متنی و ویدوئویی و نیز راهنمای آنلاین برنامه ازهمه پنجره های نرم افزار پارمیس و اتصال مستقیم به سایت آپارت برای مشاهده و دانلود 

– گزارش موجودی کالا تا تاریخ خاص

– افزایش سرعت در باز شدن گزارش ها

 

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید