2024-03-19 05:35:16

ویژگی های جدید اندروید اوریو که قبلا آنها را تجربه نکرده اید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 اندروید اوریو، جدیدترین نسخه اندروید دارای ویژگی های جدیدی است که گوگل طی روزهای گذشته از آن رونمایی کرد. این نسخه جدید برای گوشی هایی همچون پیکسل، نکسوس و … منتشر شده است. گوگل در بلاگ خود اعلام کرده است که تا پایان سال جاری گوشی های هوشمند دیگر نیز می توانند نسخه خود را به اندروید اوریو ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد

مشاهده دو تصویر مجزا در تمام قسمت ها

تا قبل از اوریو امکان مشاهده سایز کوچک ویدئوهای اپلیکیشن یوتیوب در سایر اپلیکیشن ها وجود داشت اما اکنون می توانید از این ویژگی در تمامی اپلیکیشن ها بهره ببرید. شما می توانید ویدئوهای خود را در حالیکه اپلیکشن های دیگر در حال اجرا هستند مشاهده کنید. 

مطالعه بیشتر: نرم افزار انبارداری و نرم افزار تولیدی

اوریو، اندرویدی با امنیت بالا

گوگل در جدیدترین نسخه اندروید خود به مسئله امنیت توجه زیادی نشان داده است و اوریو را نسخه ای با امنیت بالا منتشر کرده است. با فعال کردن این ویژگی ازین پس اپلیکیشن های نصب شده ابتدا بررسی و در صورت مشاهده و شناسایی بدافزار برایتان یک پیام مبنی بر بدافزار بودن آن اپلیکیشن برایتان ارسال می کند. بنابراین به راحتی می توانید بدافزار موجود را حذف کنید.

باید بدانید: نرم افزار CRM و پایانه فروشگاهی

کاهش مصرف باتری

اندروید در هر نسخه ای که منتشر شده توانسته مصرف باتری را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد اما اوریو از امکان جدیدتری نسبت به نسخه های قبلی خودش برای کاهش مصرف باتری استفاده می کند. بدین ترتیب می توانیم تعیین کنیم که کدام اپلیکیشن ها امکان فعالیت پس زمینه داشته باشند و از باتری کمتری استفاده کنند.

مصرف بهینه باتری در نسخه جدید اندروید حاصل اتفاقات زیادی است که در پشت پرده اوریو به وجود آمده است.

حتما مطالعه کنید: نرم افزار بهای تمام شده و نرم افزار دریافت و پرداخت

اوریو به همراه خود ایموجی های جدیدی معرفی می کند

اندروید در همه نسخه های جدید خود از ایموجی های جدید حرف به میان می آورده به همین منظور اوریو نیز ایموجی های جدید و باز طراحی شده گوگل را حمل می کند که در آنها می توان به ایموجی جادوگر و دایناسور اشاره کرد.

با اختاپوس بازی کنید

هیچ نسخه‌ای از اندروید نیست که بدون یک تخم‌ مرغ عید پاک تکمیل شود. حال این مورد در اندروید اوریو یکی از جذاب‌ترین نمونه‌هایی است که در کل تاریخ این سیستم‌عامل مشاهده کرده‌ایم. از منوی تنظیمات به بخش About مراجعه کنید و سپس آن‌قدر به تپ کردن روی گزینه‌ی Android Version ادامه دهید تا لوگوی بزرگ اندروید O به نمایش درآید. سپس قبل از لمس طولانی روی O، چند بار پشت سر هم روی آن تپ کنید تا اختاپوس گوشی خود را مشاهده کنید.

باید مطالعه کنید: CSR و کارتخوان اندرویدی

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید