2024-03-29 15:27:31

نحوه ایجاد BookMark آیکونی در مرورگرهای اینترنتی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

برای ایجاد بهینه سازی در فضای در دسترس مرورگرهای مختلف، میتوان اقداماتی را از قبیل نمایش آیکون وار BookMarks انجام داد. این عمل در نوار مربوط به BookMarks در مرورگر موردنظر قابل دستیابی است.

 

برای اینکه بتوانیم به راحتی و بدون صرف وقت به آدرس های اینترنتی مورد نظرمان که از آنها استفاده های زیادی می کنیم دسترسی داشته باشیم میتوانیم از BookMark ها استفاده کنیم، این قابلیت در تمامی مرورگرها به شکل های مختلفی وجود دارد.

 

یکی از ویژگی های BookMark ها این است که تیترهایی که در کنار آیکون سایت BookMark شده را در بخش نوار BookMark مرورگر به شما نشان می دهند. 

 

اما این ویژگی در صورتی که باعث بی نظمی و شلوغ شدن فضای یاد شده گردد و یا محدودیت هایی را در فضای در دسترس برای ثبت آدرس سایت های مختلف ایجاد کند، مفید نخواهد بود.

 

برای خلوت کردن این فضا و استفاده بهتر و راحت تر از BookMark ها بهتر است کاری کنیم که این نوشته ها ظاهر نشوند. این راهکار در مرورگرهای مختلف روند مربوط و خاص خود را داراست.

 

کروم، یک مرورگر سرسخت

کروم یکی از مرورگرهای محبوب کاربران اینترنتی است، برای حذف تیترهای BookMark ها کافی است در بخش نوار ابزار روی BookMark خود راست کلیک کنید و سپس روی گزینه Edit بزنید. در ادامه متنی که در قسمت Name نوشته شده را پاک و یا با متن دلخواه خود جایگزین کرده و روی Save کلیک کنید.

 

در مرورگر اُپرا هم متوانید از روش مرورگر کروم استفاده کنید.

 

فایرفاکس، مرورگر بی انتها

در این مرورگر شما به راحتی میتوانید با کلیک راست بر روی BookMark موردنظر و انتخاب گزینه Properties، متن نمایش داده شده برای هر BookMark را که در قسمت Name آن نوشته شده است پاک کنید و سپس روی گزینه Edit کلیک کنید تا از این به بعد BookMark های خود را با ظاهری ساده و فقط با آیکون مخصوص به خودشان مشاهده نمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید