2024-03-28 13:15:26

چگونه در یک کسب و کار اینترنتی موفق عمل کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

 امروزه روند توسعه ورود به دنیای دیجیتال رو به افزایش است و کسب و کارهای مختلف با عناوین متفاوتی که دارند در این قائده قرار گرفته اند و خود را با تغییرات روزانه برای ادامه حیات وقف می دهند، فروش امری است که با این تغییرات بزرگ کنار آمده و ممکن است فروش یک واحد اقتصادی به سطح جهانی نیز منتهی شود بنابراین برای رسیدن به این سطح باید از ابزار آن یعنی تجارت الکترونیک کمک گرفت.

آمارها نشان می دهد که سطح فروش آنلاین محصولات نسبت به گذشته رشد بسیاری دارد و انتظار می رود در سال های آینده نیز به نرخ های بسیار بالا دست پیدا کند، به همین دلیل در این بین گام هایی اولیه را برای شروع موفق یک کسب و کار اینترنتی باید در نظر داشته باشیم بنابراین برای رشد در این زمینه به موارد زیر توجه بفرمایید.

عرضه و تقاضا را ارزیابی کنید

برای موفقیت در کسب و کار خود باید بررسی کلی و جزئی نسبت به رقیبان محلی، تقاضای محصول مورد نظر، قیمت گذاری و رفتار مشتریان آن ناحیه بدست آورد. صاحبان کسب و کارها باید اطلاعات کاملی درباره محصولی که قصد فروش آن را دارند باید بدست بیاورند زیرا این دانسته ها به شما کمک می کند تا متناسب با حجم بازار، میزارن عرضه و تقاضا و قیمت ها، میزان فروش خود را افزایش بدهید.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم

روی محصول خود به صورت محلی تمرکز کنید

عموما کسب و کارهایی که محصولات فیزیکی در دنیای الکترونیکی به مشتریان عرضه می کنند به این نکته توجه دارند که برای پشتیبانی از حوزه محلی خود باید روش هایی را به کار ببندند، به عنوان نمونه شرکت Mattel (تولید کننده اسباب بازی) در ارائه یکی از محصولات خود در کشور چین شکست خورد زیرا محصولات خود را با توجه به سلیقه بومی آن منطقه منطبق نکرده بود؛ هرچند که این اشتباهات در سازمان های کوچک قابل جبران است.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم

سایت محلی داشته باشید

اگر بتوانید سایت خود را به روشی درست محلی کنید شما در واقع میزان فروش خود را بالا برده اید برای درک این موضوع به مثالی توجه کنید کنید که در آن مصرف کنندگان نتوانند از روی سایت شما به دلایل متفاوت، مثلا متفاوت بودن زبان، محصولات شما را درک کنند در نتیجه آن را نمی خرند، شما می توانید با ترجمه صحیح محصولات خود به زیان های دیگر محصولات خود را در سطح جهانی و برای کاربران بیشتری به نمایش بگذارید.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم

بر اساس منطقه مورد نظر قیمت ها را اعلام کنید

برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید بهتر است که با توجه به واحد پولی آن منطقه روی محصولاتتان قیمت گذاری کنید اصولا مشتریان وقتی با راحتی بیشتری محصول شما را خریداری می کنند بیشتر جذب سازمان شما می شوند زیرا مصرف کنندگان به سایت هایی که دارای محصولاتی با قیمت گذاری محلی می باشد توجه بیشتری دارند.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم

حریم خصوصی مشتری را جدی بگیرید

اگر می خواهید کسب و کار خود را در دنیای اینترنت نیز به اشتراک بگذارید و میزان فروش خود را افزایش دهید باید بدانید که حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان خارجی بسیار اهمیت دارد، مشتریان دوست ندارند که بدون اطلاع آن ها اطلاعات و حریم شخصی آنها در راه های دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم

حفظ امنیت سایبری از جمله دغدغه های اصلی مصرف کنندگان اینترنتی است بنابراین با رعایت موارد امنیتی این اطمینان خاطر را به مشتریان خود بدهید تا بتوانید در آینده تجارت الکترونیکی مطمئنی را داشته باشید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید