2024-03-28 23:19:36

صفحه نمایش آیفون در سال 2019 چگونه خواهد بود؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

چندی پیش خبری هیجان انگیز از شرکت ال جی که از عرضه نسخه اولیه یک نمایشگر ۱۸ اینچی خبر داده بود منتشر شد. این نمایشگر قابلیت تا شدن و خم شدن مانند روزنامه را داشت. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

اکنون که از معرفی اپل آیفون ۷ زمان زیادی نگذشته است؛ اما مدت زمان زیادی است که راجع به تغییر صفحه نمایش از ال سی دی (LCD) به اولد (OLED) صحبت شده که نسل جدیدی از صفحه نمایش ها را روانه بازار خواهد کرد.

براساس گزارش یک روزنامه ی ژاپنی به نام Nikkei، سوئیچ به صفحه نمایش های اولد با آیفون ۷اس در سال ۲۰۱۷ ، یک سال و یا دو سال زودتر از چیزی که انتظار می رفت، به وقوع می پیوندد. حدس و گمان های قبلی که راجع به این تغییر رویه زده شده بود، این بود که اپل استفاده از این صفحه نمایش را تا راه اندازی آیفون ۸ در سال ۲۰۱۸ به تعویق بیاندازد و بنا به گفته ی یک تحلیلگر معروف به نام مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo): انتظار می رود این برنامه ی اپل تا اوایل سال ۲۰۱۹ به طول بیانجامد.

اپل به منظور بهبود عمر باتری آیفون، از پانل اولد استفاده خواهد کرد و همین تغییر هم به اپل این امکان را می دهد که گوشی نازک تری تولید کند. گزارشی که به تازگی منتشر شده است می گوید: اپل قصد دارد برای تولید پانل های اولد یک قرارداد ۱۲ میلیارد دلاری با ال جی و سامسونگ منعقد کند. صحبت راجع به این معامله قبل از سال ۲۰۱۵ انجام شده بود.

 

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید