2024-03-28 13:29:14

فیلتر شدن تلگرام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

شبکه اجتماعی تلگرام که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و امروزه یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های پیام رسان در بین کاربران ایرانی شناخته می شود، در معرض شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن بود که در گزارش زیر؛ به بیان محمود واعظی فیلترینگ تلگرام به طور کلی تکذیب شد.

به گزارش مهر، محمود واعظی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی که آیا شبکه اجتماعی تلگرام فیلتر خواهد شد گفت: به طور کلی فیلترینگ در سیاست ما جایی ندارد و نگاه ما هوشمند است.

واعظی در مورد برگزاری الکترونیکی انتخابات در کشور نیز، اظهار کرد: با هماهنگی وزارت کشور از ۴ ماه قبل کمیته ای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه بخش‌های مربوطه برای آماده سازی زیرساخت انتخابات الکترونیکی تشکیل شده است؛ همچنین وزارت کشور مراکز و شهرهایی را اعلام کرده که زیرساخت های لازم را فراهم کردیم و کمیته‌ای هم در وزارت کشور زیر نظر بخش وزارت ارتباطات تشکیل شده است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر آمادگی زیرساختهای ارتباطی برای انتخابات الکترونیکی تا دهه فجر امسال ادامه داد: از نظر فنی آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد و چنانچه وزارت کشور و شورای نگهبان با هم توافق کنند، آنچه مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است مهیا خواهد بود.

وی در خصوص ۲۰هزار روستایی که هنوز به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند تا بتوان در انتخابات از آن استفاده کرد گفت: امیداورم تا ۲۲ بهمن ماه امسال این تعداد روستا را سرویس رسانی کنیم. البته در دو هفته گذشته نیز حدود ۱۵۰۰ روستا به جمع روستاهای دارای اینترنت اضافه شد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید