2024-03-29 10:09:16

تنها 10 درصد سازمان های جهانی از فناوری ابری استفاده می کنند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

خدمات ابری که در طی چند ماه اخیر در بسیاری از وب سایت ها درباره آن مطالبی دیده شده و به عنوان فناوری جدیدی شناخته می شود؛ در صورت بستر سازی صحیح، میتواند کاربرد فراوانی در بسیاری از امور از جمله استفاده از نرم افزارها، ذخیره سازی اطلاعات و … داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حسابداری ابری که با استفاده از فناوری ابری، امکانپذیر است اینجا را بخوانید.

آخرین خبرها حاکی از آن است که با وجود آنکه شرکت‌های نرم‌افزاری سرمایه‌گذاری‌های گسترده در عرصه خدمات پردازش ابری انجام دادند، ولی بررسی‌های جدید نشان داده است میزان سازگاری سازمان‌ها با این نوع خدمات همچنان کم است.

بررسی‌ها نشان داده است که با وجود گستردگی فضای ابری، ضریب نفوذ این خدمات بین سازمان‌ها بسیار کم است و تنها ۱۰ درصد از کسب و کارهای جهانی سرویس‌های ابری را در جریان فعالیت‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

تصور میکنیم که میزان کم استفاده از این فناوری، به دلیل عدم بستر سازی و تبلیغات کافی برای استفاده از آن باشد.

مرکز Ovum در گزارش جدید خود توضیح داد ۷۵ درصد سازمان‌ها تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی یکی از انواع خدمات ابری چندگانه را در بخشی از فعالیت‌های خود به کار می‌گیرند.

در این فرآیند نرم‌افزارهایی به ‌عنوان خدمات (SaaS)، پلتفرم‌هایی به‌ عنوان خدمات (PaaS) و زیرساخت‌هایی به‌ عنوان خدمات (IaaS) بیشترین سطح محبوبیت بین سازمان‌ها را خواهند داشت و آنها را با نسل بعدی خدمات ابری آشنا خواهند کرد.

برای کشور استرالیا، ارزش بازار خدمات پردازش ابری آن در سال ۲۰۱۵ میلادی ۳۶۶ میلیون دلار محاسبه شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۷۷۵ میلیون دلار برسد.

دولت استرالیا همچنین پیش‌بینی کرده است طی سال ۲۰۱۶ میلادی برای توسعه فناوری به‌ خصوص خدمات پردازش ابری سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری انجام دهد.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید