2024-03-29 12:09:36

چگونه آپدیت ویندوز 10 را به تعویق بی اندازیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

در حالی که بسیار ی از کاربران ویندوز 10 بسیار مشتاق هستند تا آپدیت های ویندوز 10 را در هر زمانی که منتشر می شوند دریافت کنند،گروهی از کاربران هم هستند که ترجیح می دهند که این آپدیت ها را دریافت نکنند و یا دریافت آن ها را به تعویق بی اندازند.با روشی که در ادامه به شما آموزش می دهیم،یاد می گیرید که چگونه دریافت آپدیت را متوقف کرده و یا به تعویق بی اندازید.

طراحی ویندوز 10 به گونه است که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد از تغییر رنگ ها و منو و کاشی های زنده تا تغییرات بنیادی تر.یکی دیگر از قابلیت ها این ویندوز آن است که به شما امکان می دهد تا دریافت آپدیت ها را از حالت اتوماتیک خارج کنید.در این جا به شما آموزش می دهیم که چگونه آپدیت خودکار ویندوز 10 خود را متوقف کنید.

1.به بخش تنظیمات Setting بروید،بای این کار می توانید از میانبر کلید ویندوز و کلید I ویندوزWindows key + I استفاده کنید. بعد قسمت Update & security را باز کنید.

1

2. بعد گزینه ی Advanced options را باز کنید.

settings-update-security-advanced-scn

3.در پنجره ای که برای شما باز شده است،گزینه ی Defer upgrades را پیدا کنید.حالا ان را فعال کنید تا آپدیت اتوماتیک برای شما متوقف شود.

3

پیام رسمی شرکت مایکروسافت در مورد بهتعویق انداختن آپدیت ویندوز 10 به شرح زیر است:

برخی از ورژن های ویندوز 10 به شما این امکان را می دهند تا آپدیت سیستم عامل خود را به تعویق بیاندازید.زمانی که این گزینه را در ویندوز 10 فعال کنید برای چند ماه هیچ گونه آپدیتی دریافت نخواهید کرد.به تعویق انداختن آپدیت حریم شخصی و امنیت شما را نقض نمی کند.به یاد داشته باشید،به تعویق انداختن آپدیت سیستم عاملتان شما را از دریافت ویژگی های جدید که ممکن است عرضه شود منع می کند.

اگر شما گام هایی که آموزش دادیم را انجام دادید ولی در قسمتی Advanced options گزینه ی به تعویق انداختن آپدیت را مشاهده نکردید، ورژن ویندوز شما ازاین ویژگی پشتیبانی نمی کند بنابراین می توانید ویندوز خود را به یکی از ورژن های ویندوز10 Pro ،Enterprise یا Education آپگرید کنید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید