2024-03-28 16:59:32

مصاحبه رادیو اقتصاد با مدیر عامل فناوری اطلاعات پارمیس و فعال اقتصادی در حوزه IT

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

برنامه رادیویی “ایستگاه کارشناسی” از رادیو اقتصاد، طی یک مصاحبه تلفنی با مدیرعامل فناوری اطلاعات پارمیس به گفتگو درباره زمینه های موفقیت اقتصادی در حوزه IT پرداختند و عوامل تاثیر گذار برای رسیدن به جایگاهی مناسب در اقتصاد کشور را مورد بررسی قرار دادند.

در این گفتگو ایشان با اشاره به این نکته که وضعیت پیشرفت اقتصادی در حوزه آی تی، طی چند سال اخیر، با توجه به تحریم های موجود کمی دشوار اما رو به رشد و توسعه بوده است؛ افزودند : عوامل مختلفی میتواند مانع از پیشرفت اقتصادی در حوزه آی تی شود و در این راستا انتخاب مسیر درست میتواند به شما کمک شایانی کند.

همچنین درادامه به بررسی عواملی که شما را به موفقیت های اقتصادی نزدیک تر می کند پرداختند. از این دسته عوامل می توان به تاثیر خانواده و جامعه، ایده های فردی، حرکت در مسیر با قدرت اشاره کرد.

همچنین در این گفتگو ایشان به وضعیت راه اندازی استارت آپ ها اشاره کردند و تحقق این مسئله را نیازمند پشتکار، توانمندی، حمایت های دولت و وضعیت اقتصادی جامعه دانستند.

در ادامه این گفتگو، مدیرعامل فناوری اطلاعات پارمیس به فعالیت فناوری اطلاعات پارمیس در حوزه نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی اشاره کردند و کمبود منابع انسانی متخصص در حوزه نرم افزار را، یکی از مهمترین مشکلات موجود در بخش نرم افزار دانستند. به گفته ایشان “نیروی انسانی سرمایه یک شرکت نرم افزاری است” و حضور متخصصین نرم افزار در داخل کشور برای موفقیت در این حوزه بسیار ضروری می باشد.

در پایان، مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، تلاش را مهمترین عامل برای رسیدن به موفقیت نام برد و با توجه به گفته های ایشان، هرچند که میزان ثروت و روابط و دانش افراد بالا باشد، اما بدون تلاش مستمر نمیتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

گفتگوی رادیویی بالا را میتوانید در ادامه بشنوید:

{mp3}radioEghtesad94106{/mp3}

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید