2024-04-19 00:42:14

مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه با فروشگاه اینترنتی چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

فروشگاه اینترنتی یکپارچه، اصطلاحی نسبتا جدید و ناشناخته است و عده‌ی کمی از افراد از مزایای آن آگاه هستند؛ اما این مسئله ای است که شرکت پارمیس از زمان آغاز به کار خود بر نرم افزار یکپارچه پارمیس استار، همواره آن را مدنظر داشته و توسعه داده است. به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین، همواره یکی از دغدغه های پیش روی شما، حسابداری کسب و کارتان خواهد بود. فروشگاه اینترنتی یکپارچه با نرم افزار حسابداری زمانی اتفاق می‌افتد که شما کسب و کار آنلاین خود را به یک یا چند زیرسیستم حسابداری متصل کنید و از مزایای نرم افزار حسابداری یکپارچه و فیش پرینتر صندوق فروشگاهی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حقوق و دستمزد

بزرگترین مزیت فروشگاه اینترنتی یکپارچه با نرم افزار حسابداری که به طور همزمان، هم امنیت اطلاعات شما را بالا می‌برد و هم به افزایش سود شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، با یکپارچه کردن فروشگاه اینترنتی خود با نرم افزار حسابداری پارمیس استار، می‌توانید پرداخت‌های آنلاین مشتریان خود را با امنیت بیشتری تامین کنید و از این رو، تعداد مشتریان و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. هم چنین اتصال فروشگاه آنلاین شما به نرم افزار حسابداری یکپارچه و دیگر نرم افزارهای داخلی سازمان شما، آن را یکپارچه کرده و ثبت دستی معاملات و فروش را در نرم افزار حسابداری در زمان فروش آنلاین حذف می‌کند. از این رو، سودآوری بیشتری در وقت و هزینه‌ها خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه بیشتر : اتصال نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی چه مزیت هایی دارد؟

ویژگی های نرم افزار یکپارچه مناسب برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

پارمیس با ارائه زیرسیستم فروشگاه اینترنتی پارمیس استار، ارتباط مستقیمی با زیر سیستم‌های دیگر مانند حسابداری، انبار، بازرگانی و غیره خواهد داشت. بدیهی است در این حالت هر گونه ثبت اطلاعات اضافی از بین رفته و یکپارچگی کاملی در اطلاعات کل سازمان به‌وجود خواهد آمد.

  • امکان ارتباط مستقیم با زیرسیستم‌های دیگر نرم‌ افزار حسابداری پارمیس اِستار مانند نرم افزار CRM
  • امکان انتخاب روش‌های پرداخت به صورت آنلاین، موقع تحویل کالا یا ثبت فیش بانکی اعتباری
  • امکان تعریف جشنواره‌های مختلف فروش در فروشگاه اینترنتی و کمپین‌های تبلیغاتی مختلف
  • و نرم افزار انبار و تولیدی و سرکتی و فروشگاهی و بازرگانی و غیره

سرمایه گذاری صاحبان کسب و کارهای آنلاین بر فروشگاه اینترنتی یکپارچه، به کسب و کار آن ها تمایز خاصی از لحاظ فروش و یاد سود بیشتر می‌بخشد. زیرا نیاز به ویرایش و ثبت فروش به صورت دستی از وظایف روزمره شما یا کارکنان حذف شده و با استفاده از این فرصت می‌توانید تمرکز خود را بر رشد بیشتر کسب و کار و تبلیغات قرار دهید.

حتما مطالعه کنید: پایانه فروشگاهی چیست؟

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید