2024-03-19 02:41:27

CRM ، راهکاری برای افزایش فرصت فروش

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
فرصت فروش
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

پارمیس استار، نرم افزار حسابداری یکپارچه از شرکت پارمیس آی تی با امکانات پیشرفته، به عنوان یک راه کار بی نقص در صنایع مختلف شناخته شده است. یکی از ویژگی‌های این نرم افزار حسابداری، مدیریت ارتباط با مشتری ( یا CRM ) است که در واقع راهکاری برای افزایش فرصت فروش است.

کشف قدرت CRM ؛ نرم افزار ارتباط با مشتری

ماهیت قدرتمند CRM در نرم افزار حسابداری ERP برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارخانجات بازرگانی، خدماتی، تولیدی و موسسات بزرگ این امکان را فراهم می‌کند تا اخذ اطلاعات شرکت و مشتری به آسانی انجام پذیرد. این ویژگی نه تنها باعث می‌شود تجربه‌ خوب و رضایت بخش مشتریان افزایش یابد ، بلکه فرصت های فروش و بازاریابی کسب و کار نیز افزایش می‌یابد. در حقیقت راهکاری برای افزایش فرصت فروش است.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

در حقیقت شما قادر به اضافه کردن مشتریان جدید به صورت فوری و بدون اتلاف وقت خواهید بود که این امر در ارائه ی گارانتی بهتر و افزایش اشتراک شما کمک شایانی خواهد کرد. هنگامی که ثبت اطلاعات مشتریان در CRM انجام شود ، شما قادر به ردیابی اطلاعاتی از قبیل نام ، آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل ، وبسایت مشتری ، مالیات ، قرار ملاقات ها و مواردی بیشتر از اطلاعات مهم خواهید بود. در حقیقت crm راهکاری برای افزایش فرصت فروش است.

پیشنهاد مطالعه بیشتر : مزیت های کلیدی نرم افزار CRM برای کسب وکارها

ویرایش اطلاعات مشتریان کنونی

  اگر می‌خواهید آدرس یا شماره تلفن یک مشتری را به‌روز رسانی کنید، این امکان در CRM شما وجود دارد تا به آسانی و با سرعت این کار را انجام دهید. تاریخچه‌ی خریدهای انجام شده توسط مشتریان نیز برای خریدهای دقیق تر و اطلاع رسانی بهتر همواره در دسترس شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما یک کیسه‌ی جارو برقی فروخته‌اید، با مراجعه به CRM می‌توانید به مشتری اطلاع دهید که دقیقا چه مدلی را از شما خریداری کرده است. به زبان ساده CRM راهکاری برای افزایش فرصت فروش است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

جستجوی نام یا شماره‌ی مشتریان در نرم افزار CRM به آسانی صورت می‌گیرد، کافیست آن‌ها را تایپ کنید تا فورا ظاهر شوند. اگر نام چندین مشتری با حروف یکسانی شروع می‌شوند، با کلیک بر روی دکمه «یافتن مشتری»، شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از صفحه جستجوی مخاطب، به عنوان یک مشتری جستجو کنید، همانطور که در سایر قسمت‌های نرم افزار ERP پارمیس استار استفاده می‌شود.

نرم افزار CRM

قوانین مالیاتی

سیستم CRM راهکاری برای افزایش فرصت فروش حتی از قوانین مالیاتی پیچیده نیز پشتیبانی می‌کند. در صورتی که ثبت سفارش شما به گونه‌ای باشد که نیاز به پرداخت عوارض و مالیات داشته باشید و آن‌ها به مقامات صحیح ارائه کنید، با استفاده از سیستم CRM در نرم افزار حسابداری شما، به سادگی مجموعه‌ای از جداول مالیاتی ، عوارض و مالیات پایین فاکتور ، مالیات بعد از اعمال تخفیفات ، اعمال عوارض به ازای هر کالا به صورت جداگانه را تعریف کنید و سپس یک مشتری یا فاکتور را ضمیمه کنید تا اطمینان حاصل شود که نرخ مالیات صحیح را بپردازید.

حتما بدانید: نرم افزار فروشگاهی و پایانه فروشگاهی چیست؟

بهترین نرم افزارCRM دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل موارد زیر است :

  • حساب جدیدی برای مشتریان بسازید و یا اطلاعات مشتری را ویرایش کنید .
  • اطلاعات مشتری و سابقه ی آن ها را به آسانی جستجو کنید .
  • بازاریابی با روش ایمیل مارکتینگ
  • تنظیم و ویرایش قیمت برای مشتری
  • قرارهای ملاقات و یادآوری‌ها را سازماندهی کنید .
  • شخصی سازی خدمات برای هر مشتری

به‌کار گیری نرم افزار ERP در کسب و کارتان ، شما را با فرصت‌هایی برای به دست آوردن حسی واقعی از پتانسیل این راه کار برای افزایش فروش و بهبود کسب و کار شما روبرو خواهد کرد. نرم افزار CRM راهکاری برای افزایش فرصت فروش آرایه‌ای از خصوصیات با کاربری آسان است که شرکت پارمیس آن را در قالب نرم افزار یکپارچه پارمیس استار با قابلیت‌های فراوان ارائه کرده است.

حتما بدانید: نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار دریافت و پرداخت

برای ارتباط با واحد فروش شرکت پارمیس با ما در تماس باشید :

شرکت پارمیس

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید