2024-04-16 23:10:51

مزیت استفاده از نسخه آزمایشی قبل از خرید نرم افزار حسابداری چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
فهرست عناوین مقاله

فهرست مطالب

امروزه تنوع انواع نرم افزار حسابداری به جایی رسیده است که در بسیاری از موارد صاحبان کسب و کارها برای خرید نرم افزار حسابداری مناسب ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا اطلاعات کافی درباره نسخه‌های مختلف یک نرم افزار حسابداری را بدست بیاورند و نظرات کاربران هریک از این نرم افزارها را جویا شوند و متاسفانه نهایتاً همچنان در انتخاب نهایی خود مردد هستند.

این تنوع باعث سردرگمی بیشتر کاربران برای انتخاب محصول مناسب و کارآمد می‌شود. چه بسا افراد زیادی در چند سال اول برای شروع حسابداری در کسب و کارشان از یک نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند اما بعد از گذشت چند سال، مشکلاتی که از همان اول برای استفاده از آن نرم افزار حسابداری با آن دست به گریبان بودند، آزاردهنده می‌شود و عدم سرویس دهی و خدمات پشتیبانی مناسب منجر می‌شود تا کاربر ترجیح دهد از نرم افزار حسابداری دیگری استفاده کند و داده‌های پیشین خود را با صرف وقت و دقت بالا در نرم افزاری دیگر وارد نماید. متاسفانه این فرآیند بارها و بارها توسط برخی مشتریان محترم پارمیس گزارش شده است و ما خرسندیم که توانستیم با خدمت رسانی شایسته و با کیفیت رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماییم.

اما سوال اینجاست که برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب چه روشی توصیه می شود؟

 

نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری پارمیس

تفاوت‌هایی که هر نرم افزار حسابداری با دیگر نرم افزارها دارد مسئله ای است بدیهی. اصول حسابداری در تمام نرم افزارها به صورت یکسان رعایت شده است اما دیدگاه هر شرکت برای تولید نرم افزار متناسب با نیاز مشتریان مختلف، متفاوت است. تفاوت اصلی در گردآوری امکاناتی است که هر شرکت و هر نرم افزار حسابداری برای کاربرانش فراهم میکند.

مطالعه بیشتر: نرم افزار حقوق و دستمزد

به طور مثال پارمیس که از سال 1383 به صورت رسمی فعالیت خود را در عرصه تولید نرم افزار آغاز کرده است، با توجه به شناخت بازار و نیازهای اساسی اقشار مختلف کسب و کارها و در نتیجه تحلیل‌هایی که روی نیازهای مشتریان خود انجام داده است، در طی این سالها همواره نرم افزارهای خود را توسعه داده و محصولات جدیدتری را همگام با پیشرفت تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. پارمیس نسخه های مختلفی از نرم افزار حسابداری خود را برای کسب و کارهای کوچک، متوسط، بزرگ و حتی شخصی و خانوادگی عرضه کرده است که هریک متناسب با نوع کاربرانش و نیازهای اساسی مشتریان امکاناتی را در حوزه حسابداری به کاربران ارائه می کند.

اما روشی که برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب برای هر فردی توصیه می شود این است که علاوه بر مطالعه کافی و دقیق درباره امکانات هر نرم افزار از معتبرترین منبع یعنی وبسایت رسمی آن نرم افزار، نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری مورد نظر را نیز نصب کنند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انبارداری

نسخه آزمایشی چیست؟

یک نرم افزار حسابداری مورد اطمینان، نرم افزاری است که نسخه ای را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دهد. این روش نه تنها موجب جلب اطمینان 100 درصدی مشتریان می شود بلکه اصل مشتری مداری را نیز حفظ میکند. نسخه آزمایشی نرم افزار نه تنها تمامی اطلاعات مربوط به نرم افزار را به کاربران منتقل میکند، بلکه به کاربر امکان تجربه کار با نرم افزار و مشاهده رابط کاربری نرم افزار را نیز میدهد که خود عامل بسیار مهمی برای کار کردن با نرم افزار حسابداری می باشد که قطعاً قابلیت های آن را نمیتوان به درستی در متون و توضیحات درباره برنامه حسابداری گنجاند. در نتیجه تجربه کار با امکانات نرم افزار از نزدیک به کاربر امکان این را میدهد که یک انتخاب آگاهانه داشته باشد.

باید بدانید: نرم افزار CRM و پایانه فروشگاهی چیست؟

نسخه آزمایشی نرم افزار ممکن است به شکل های مختلفی وجود داشته باشد که معمولاً از طریق وبسایت رسمی شرکت تولید کننده نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت قرار میگیرد. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به دو روش این امکان را به کاربرانش میدهد که قبل از خرید نرم افزار حسابداری پارمیس، درباره آن اطلاعات کافی را بدست آورده و نسخه ای را با عنوان دمو یا تست بررسی کنند.

نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری پارمیس

دانلود نسخه آزمایشی پارمیس » این نسخه به صورت 30 روزه می باشد و کاربر هیچ محدودیتی در استفاده از امکانات برنامه حسابداری نخواهد داشت و میتواند در این مدت زمان حتی داده های واقعی خود را در نرم افزار وارد کند. به این دلیل که پس از خریداری نسخه اصلی، داده های کاربر از روی نسخه آزمایشی قابل انتقال روی نسخه اصلی می باشند. نسخه آزمایشی پارمیس را می توانید از اینجا دانلود کنید.

حتما بخوانید: نرم افزار دریافت و پرداخت و نرم افزار تولید و نرم افزار تولیدی

دمو آنلاین پارمیس » روش دیگری که پارمیس برای تست و بررسی نرم افزار حسابداری خود در اختیار کاربران قرار میدهد، دمو آنلاین پارمیس می باشد که در این روش نیازی به دانلود و نصب برنامه نیست. بلکه برنامه به صورت آنلاین اجرا خواهد شد و شما میتوانید امکانات برنامه را بررسی نمایید. برای کار با دمو آنلاین نرم افزار حسابداری پارمیس به اینجا مراجعه کنید.

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد اطلاعات کافی و لازم برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری کارآمد و متناسب با نیازهای کسب و کارتان و ERP را فراهم کرده باشد.

در صورتی که هرگونه سوالی در این خصوص دارید، با شماره 02187758 (واحد فروش پارمیس) تماس حاصل نمایید.

برای دانلود PDF مقاله لطفا ایمیل خود را وارد کنید
call-center2

ارتباط با پارمیس

در ساعات کاری با شماره 87758-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما حداکثر تا 24 ساعت آینده با شما تماس بگیرند.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17:30
پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 12:30

لطفا جهت اطلاع از امکانات تماس بگیرید